Z ustvaritvijo giulie super R 270 je Britancem uspelo ustvariti zelo zmogljivo in istočasno še dovolj udobno in originalno izvedeno potovalno limuzino, ker so se ob dodelavi že zdavnaj kultne limuzinske giulie (dolžina: 4216 mm, širina: 1560 mm, medosna razdalja: 2515 mm) iz serij 105/115 (1962-1977) lotili predvsem izboljšav podvozja in vgradnje bolj zmogljivega pogonskega sklopa, medtem ko ostajata zunanja oblika vozila in notranjost potniške kabine bolj ali manj nespremenjena. Kot glavno posebnost velja izpostaviti na novo zasnovano podvozje, ki je izdelano iz titana in aluminija, zmogljivejši zavorni sistem (300- milimetrski zavorni diski spredaj in 267-milimetrski zavorni diski zadaj) ter pokrov motorja iz ogljikovih vlaken v kombinaciji z lažjimi kabinskimi stekli, posledično se takšna alfa lahko pohvali z lahkotnostjo (neto masa vozila v območju 900 kilogramov), ki jo današnje 'zavaljene 4-kolesne krave' niso sposobne realizirati, kot pravo prednost pred današnjimi, tudi čedalje večjimi avtomobili pa Harris omenja tudi alfino kompaktnost v pogledu širine, ker vam ta lastnost lahko zagotovi več manevrskega prostora na cesti.
slika
Za piko na i pa poskrbi vgrajeni 2,3-litrski, prav nič prisilno polnjen bencinski štirivaljnik, ki vas bo očaral z voljo do življenja, ker se lahko zavrti do dejansko športnih 7000 vrtljajev v minuti in ob tem ustvari zvočno kuliso, ki vam jo ne more predstaviti noben prisilno polnjen 'traktor' (turbodizelsko gnano vozilo) z zvokom 'šivalnega stroja', ki po navadi omaga že pri prav nič športnih 5000 vrtljajih v minuti. Končni izplen motorne moči pri omenjenih 7000 vrtljajih v minuti je spoštljivih 179 kW (243 KM) pogonske moči, posledično s takšno alfo z lahkoto parirate medijsko opevanemu in veliko bolje 'rejenemu' BMW-ju M2 (masa vozila v območju 1,8 tone …), ki je povrh vsega tudi občutno močnejši (338 kW/460 KM) od lahkotnega britanskega 'restomod' izdelka, ker konji niso vse, sploh pa v primerih, ko je avtomobil že enostavno pretežak, da si sploh še zasluži predikat 'športni'. Med normalnimi ljudmi (recimo v letalski, navtični in kolesarski industriji …) si oznako športno zasluži samo nekaj kompaktnega in lahkega, v avtomobilski industriji pa v sedanjih časih velja slaboumna ugotovitev, da so čedalje težji in čedalje večji avtomobili 'športni', ker gospodje in dame, ki opisujejo avtomobile ne razumejo razlike med športnim in zmogljivim avtomobilom, ne poznajo pa tudi pravila, ki pravi, da je avtomobil lahko športen, čeprav nima velike zaloge motorne moči, medtem ko za avtomobil z veliko zalogo motorne moči ne morete vedno trditi, da je športen. Takšen avto je lahko kvečjemu zmogljiv …
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Družinska restomod alfa

V britanskem podjetju Alfaholics so ustvarili novo ‘restomod’ alfo, ki jo je znani britanski novinar Chris Harris opisal kot povsem zadosti velik družinski avtomobil, ki posledično na druge udeležence v prometu ne deluje grozeče.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc