Pri Skupini Stellantis vztrajno posodabljajo svoje avtomobile, zato so že zdaj pokazali osvežena opla combo in zafira z električnim pogonom.
Po gospodarstvu je očitno na vrsti še raja, saj so pri Skupini Stellantis najprej pokazali osvežene modele delavskih različic, šele zdaj pa so našli čas za predstavitev izdaj, ki so namenjene prevažanju ljudi. Tako je Opel pokazal osvežena combo electric in zafira electric, pri čemer lahko ima prvi do sedež sedežev, drugi pa do devet. Oblikovno gre gotovo za korak v pravo smer, saj sta tako combo kot zafira z masko vizor precej bolj drzno zašiljena, posledično pa bi lahko bila bolj zaželena pri kupcih. Poleg tega sta oba modela dobila bolj agresivno oblikovana sprednja odbijača, ožje led luči in spremenjen svetlobni podpis dnevnih luči. Poleg tega je dobro vedeti, da bo combo electric po posodobitvi imel na voljo tudi napredne matrične led luči Intellilux, ki pa bodo seveda na seznamu dodatne opreme. Zadka pri obeh modelih ostajata relativno nespremenjena, malenkost temnejše bodo zadnje luči, pri combo electric bo na voljo tudi majhen strešni spojler.
opel combo electric
Pomembne novosti so tudi v notranjosti, kjer bosta tako combo electric kot zafira electric dobila 10-palčni zaslon na dotik multimedijskega sistema, ki bo znatno nadgrajen, seveda pa bo podpiral tudi Android Auto in Carplay. Poleg tega bo na voljo nov volan z dodatnimi gumbi za funkcije, drugačni bosta tudi obvolanski ročici, seveda pa bo ob doplačilu na voljo tudi 10-palčni zaslon za digitalne merilnik, ki v osnovi v diagonalo meri 7 palcev. Combo electric in zafira electric ponujata do 18 asistenčnih sistemov, med drugim tudi sistem na opozarjanje utrujenosti voznika, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in ohranjanje voznega pasu, v osnovi pa oba modela premoreta 180-stopinjsko kamero za pomoč pri vzvratnemu parkiranju.
opel zafira electric
In doseg električnega pogona? Opel combo electric bo na žalost imel enako baterijo kot poprej, se pravi bo za vožnjo na voljo 45 kWh elektrike (50 kWh bruto), zaradi česar naj bi prevozil do 330 kilometrov s polno baterijo. V realnosti jih bo manj, sploh na avtocesti okoli 200, elektromotor pa bo tako kot prej ponudil 100 kW (136 KM) moči in 260 Nm navora. Zakaj se niso odločili za vgradnjo novejšega pogona z malenkost večjo baterijo (54 kWh) ni jasno, bo pa baterija še vedno podpirala hitro polnjenje z močjo največ 100 kW preko enosmernega toka, polnilnik za polnjenje preko izmenične napetosti pa bo imel moč 11 kW. Opel zafira electric bo po drugi strani imela dve bateriji, večja bo pospravila 75 kWh elektrike, manjša 50 kWh, z večjo pa bo mogoče prevoziti do 350 kilometrov (WLTP). Elektromotor bo tudi tukaj premogel enakih 100 kW (136 KM) moči in 260 Nm navora.
opel zafira electric
Praktičnost pri combo electric in zafira electric ostaja nespremenjena. Combo electric bo na voljo v dveh dolžinah, dolg bo lahko ali 4,41 ali 4,76 metra, zafira electric pa ali 4,98 ali 5,33 metra. Pri vseh podrtih sedežih, razen voznikovega, bo daljši combo electric ponudil kar 4.000-litrski prostor, zafira electric pa 4.900-litrski, če se bosta spredaj peljala samo voznik in sovoznik. Prodaja obeh modelov bo stekla prihodnje leto, seveda pa bosta oba malenkost dražja od aktualnih modelov, ki ju dobite za najmanj 37.790 EUR (combo electric) oziroma 48.990 EUR (zafira electric).
Električni pogon za combo in zafiro
Beri dalje