Pri Peugeotu vztrajno posodabljajo svoje električne avtomobile, zato je logično, da se je prenova dotaknila tudi električnega modela E-rifter. Tako bo že prihodnje leto E-rifter na voljo s posodobljenim obrazom, ki premore novo masko, drugačni bodo tudi odbijača in sprednje luči, zadnje luči pa ostajajo zveste obliki peugeota partner iz leta 2008. Na voljo bosta še dve novi barvi zunanjosti, zelena sirkka in modra kiama, več novosti pa bo v notranjosti. E-rifter se bo po prenovi ponašal z novo obliko volana, ki bo seveda tudi ogrevan, takisto bodo malenkost spremenili izgled armaturne plošče, kar so zaenkrat samo omenili in ne pokazali. Multimedijski zaslon bo v diagonalo meril 10 palcev in bo brezžično podpiral tudi Android Auto in Carplay, poleg tega pa bo za poživitev kabine na voljo tudi svetlosiv material. Na voljo bo tudi več vhodov USB, dva bosta tipa C, eden bo tipa A, poleg tega pa bo na voljo še 230-voltni vtič.
slika
V drobovju na žalost ne bo nič novega, saj bo E-rifter še vedno premogel enako električno motorizacijo. To pomeni, da bo elektromotor še vedno proizvedel 100 kW (136 KM) moči, baterijski sklop pa bo pogoltnil bruto 50 kWh elektrike, torej bo za vožnjo še vedno odmerjenih 'samo' 45 kWh elektrike. To se zdi nespametna odločitev, saj imajo pri Stellantisu na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, kjer baterijski sklop pospravi 54 kWh elektrike, za vožnjo je potem na voljo 51 kWh elektrike, elektromotor pa proizvede 114 kW (156 KM) moči. Kljub temu bo lahko posodobljeni E-rifter prevozil nekaj več kilometrov na elektriko, po WLTP zdaj do 320 kilometrov (doslej 280 kilometrov). Za to bo kriva tudi serijsko vgrajena toplotna črpalka (odvisno od tržišča), ter izboljšano termično upravljanje baterije in elektromotorja. Smešno se nam zdi, da bo E-rifter tudi po posodobitvi v osnovi premogel vgrajeni polnilnik z močjo 'samo' 7,4 kW, močnejši z močjo 11 kW pa bo na seznamu dodatne opreme. Mogoče to za Slovenijo ne bo držalo, saj ima že zdaj E-rifter v sklopu osnovne opreme 11-kilovatni polnilnik. Omogočeno bo tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW, kar pomeni da se bo baterija od 0 do 80 odstotkov napolnila v pol ure.
slika
Peugeot E-rifter bo še vedno na voljo v dveh dolžina, dolg bo ali 4,4 ali 4,7 metra, posledično pa bo lahko v notranjosti ali 5 ali 7 sedežev. Osveženi E-rifter bo na voljo februarja prihodnje leto, vstopni pa ne bi smel biti dosti dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 35.250 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Februarja pripelje posodobljena izdaja

Francozi so danes razkrili, kako bo izgledal posodobljeni E-rifter, ko pripelje zgodaj prihodnje leto. Na voljo bo več opreme, predvsem pa bo svež izgled.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc