Zaenkrat so nas Južnokorejci počastili samo z dražilno fotografijo, ki ne razkriva veliko, bo pa hyundai ioniq 9 v primerjavi s kio EV9 precej manj drzno in bolj elegantno oblikovan. Dejansko bo zunaj precej podoben konceptu hyundai seven, ki so ga pokazali že leta 2021, tudi zato pričakujemo enako postavitev luči spredaj in zadaj, seveda v obliki pikslov, tako kot pri ostalih električnih avtomobilih znamke Hyundai. Prav tako lahko vidimo, da je vetrobran postavljen precej položno, streha pa se od B-stebrička elegantno spušča proti zadku. To seveda pomeni, da bo hyundai ioniq 9 posledično bolj ekonomičen, ker bo bolj aerodinamičen, lahko pa bi najvišji zadaj imeli manj prostora za glave. V vsakem primeru v notranjosti pričakujemo ogromno prostora, kabina pa bo izdelana po vzoru najnovejših. To pomeni, da bosta na armaturi dva velika ukrivljena zaslona, volan bo velik, prestavna ročica pa za njim, prav tako pa bo na voljo ogromno odlagalnih mest.
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
Hyundai ioniq 9 bo izdelan na platformi E-GMP, tako kot kia EV9, torej pričakujemo enake baterije in pogone pri obeh. To pomeni, da bo baterija v osnovi pogoltnila 76,1 kWh elektrike, večja 99,8 kWh, elektromotor na zadnji premi pa bo pri manjši bateriji ponudil 160 kW (218 KM) moči in 350 Nm navora, pri večji 150 kW (204 KM) moči in 350 Nm navora. Ob večji bateriji bo na voljo tudi štirikolesni pogon, kjer bosta dva elektromotorja ponudila 283 kW (385 KM) moči in 600 Nm navora, kar je pri EV9 dovolj za pospešek do 100 km/h v 5,3 sekunde in končno hitrost 200 km/h. Še več, govorice namigujejo, da Kia pripravlja hitrejšo izdajo modela EV9 z dodatno oznako GT, kar pomeni, da bi tudi ioniq 9 lahko dobil hitrejšo izdajo z zloglasno črko N. Seveda pa bo na voljo 800-voltna električna arhitektura, ki bo omogočala hitro polnjenje z močjo do največ 350 kW, torej bo baterija od 10 do 80 odstotkov polna v slabih 24 minutah.
slika
slika
slika
Posted on

Futuristični izgled za Los Angeles

Verjetno bomo lahko na avtomobilskem salonu v Los Angelesu videli novi hyundai ioniq 9, ki smo ga čakali vse od predstavitve Kiine alternative EV9.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc