Jaguar F-type je poseben avtomobil, ki ga bomo gotovo pogrešali. Smo mnenja, da se odgovorni pri Jaguarju niso pravilno odločili, takisto ne verjamemo v njihovo samo še povsem električno zgodbo. Iz napak se seveda vsak kaj nauči, upamo samo, da za Jaguar ne bodo preveč boleče.
slika
Jaguar je povsem prvi koncept F-type pokazal že daljnega leta 2000 in takrat so si ga zamislili kot športni dvosed, ki ga je poganjal 3,0-litrski turbobencinski motor V6. Zaradi finančne situacije pri Fordu, ki je bil takratni lastnik, so morali projekt na žalost opustiti, so ga pa znova obudili slabih 10 let kasneje in prototip predstavili že septembra leta 2011 v Frankfurtu. Koncept je nosil oznako C-X16, za premikanje pa je skrbel hibridni pogonski sklop sestavljen iz elektromotorja z močjo 70 kW (95 KM) in 3,0-litrskega turbobencinskega motorja V6 z močjo 280 kW (380 KM). Do 100 km/h se je lahko pognal v vsega 4,4 sekunde in dosegel hitrost 300 km/h.
slika
Aktualni jaguar F-type so prenovili pozno leta 2019 in takšnega poznamo še danes. Vedeli smo, da se proizvodnja bliža koncu, ko so leta 2022 izdali posebno izdajo ’75 special edition’, zdaj pa je na žalost tudi uradno. Zadnji F-type convertible se poklanja modelu E-type s posebno barvo zunanjosti in posebnim usnjem v notranjosti. Dejansko je odet v zeleno barvo ’giola’, v notranjosti je usnje ’windsor’, povsem enako usnje in barvo pa je premogel tudi zadnji E-type leta 1974. Posebnež ni unikaten samo zato ker je zadnji primerek, temveč tudi zato, ker je zadnji s 5,0-litrskim turbobencinskim motorjem V8. V tokratni konfiguraciji proizvede 331 kW (450 KM) in 580 Nm navora, seveda pa je v izdaji SVR enak motor ponudil tudi 423 kW (575 KM) moči in 700 Nm navora.
slika
Povsem zadnji jaguar F-type kupcem ne bo na voljo, saj ga bodo poslali neposredno v sklad za dediščino Jaguar Daimler v Veliki Britaniji, ki obstaja od leta 1983 in je dom več sto redkim primerkom znamk Jaguar in Daimler, nekateri primerki so celo iz začetka 19. stoletja. Jaguar je od leta 2013 prodal 87.731 primerkov modela F-type, 15.000 več kot so prodali modelov E-type. Vsekakor bomo F-type pogrešali, saj nas z električnim naslednikom, ki prihaja prihodnje leto, verjetno ne bodo navdušili.
slika
slika
slika
Posted on

Povsem zadnji primerek

Pri Jaguarju so vehementno napovedali, da modela F-type ne bodo več izdelovali. Tako so že zdaj pokazali povsem zadnji F-type.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc