Volkswagen je svoj povsem novi poltovornjak amarok prvič predstavil januarja leta 2010 in to v Argentini. Od takrat do leta 2020 je bil v prvi generaciji naprodaj tudi v Evropi, v Južni Ameriki pa še vedno vztrajajo pri prvi generaciji, ki so jo v zadnjih letih že dvakrat posodobili, nazadnje leta 2024. Zdaj pa se Volkswagen v Južni Ameriki pripravlja na novo generacijo poltovornjaka amarok, ki bo očitno drugačen od druge generacije, ki se prodaja tudi pri nas. Napovedali so, da bo novi delovni stroj na voljo od leta 2027, ob tem pa so z javnostjo delili tudi skico novinca. Zdi se, da bo tudi platforma drugačna in južnoameriški amarok ne bo imel veliko skupnega s fordom ranger, na osnovi katerega je izdelan drugi amarok, ki se prodaja pri nas.
slika
volkswagen amarok 2024
Skica sicer razkriva oblikovno smer zunanjosti, vendar večine pretiravanja pri proizvodnem modelu ne moremo pričakovati. Kljub temu pa bo južnoameriški amarok prejel deljene led luči, ki se bodo delno razprostirale čez celotno širino avtomobila, odbijač bo postavljen dokaj visoko, obrobe koles bodo kvadratne oblike, kar v kombinaciji z izbočenim pokrovom motorja daje agresivno postavo. Dejansko so za obliko odgovorni oblikovalci iz Južne Amerike, saj bo avtomobil tudi namenjen Južni Ameriki.
slika
volkswagen amarok 2024
Pri Volkswagnu sicer tehničnih podrobnosti še niso razkrili, bo pa vsekakor šlo za klasični srednje velik poltovornjak s šasijo na karoseriji, za premikanje pa bo zadolžen motor na notranje zgorevanje. Seveda so ob predstavitvi skice morali natrositi še nekaj modernih besed, tudi trajnost, bo pa po napovedih novi amarok precej bolj zmogljiv, varčen in tehnološko napreden. Za izdelavo bo še vedno zadolžena tovarna Pacheco v Argentini, kjer prvi amarok izdelujejo že 15 let, tovarno pa je v tem času zapustilo več kot 770.000 amarokov. Tudi mi smo se leta 2019 potepali v deželi amaroka, ki smo ga tam tudi vozili. Lahko preverite v videu spodaj.
Posted on

Južna Amerika bo imela drugačnega

Volkswagen amarok je leta 2022 globalno zapeljal v drugo generacijo, razen v Južni Ameriki. Tam je še vedno v prodaji sicer posodobljena različica iz leta 2010.

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc