Dejansko kompaktni (dolžina: 362 cm, širina: 165 cm, višina: 158 cm, medosna razdalja), vendar pa ne najlažji (neto masa: 1175 kg) T03 predstavlja približno 1,5 milijarde evrov vreden odgovor skupine Stellantis na podobno ponudbo (dacia spring) iz koncerna Renault, ki je skupini Stellantis zagotovil 20-odstotni lastniški delež v podjetju Leapmotor in večinski lastniški delež v sestrski družbi Leapmotor International. Že na začetku je potrebno povedati, da gre v tem primeru za klasičen primer že dolgo poznane 'šraufenciger industrije', ker v FIAT-ovem obratu v poljskem mestu Tychy ne bodo izdelovali modela T03, temveč ga bodo kvečjemu sestavljali, ker tja v posamičnih škatlah prihajajo samo dokončno na Kitajskem izdelani in kasneje razstavljeni serijski primerki tega modela, ki jih bodo Poljaki nato samo sestavili. Na ta način lahko Stellantis zaobide evropsko zakonodajo in dacarje, ker lahko potem ta avtomobil tržijo kot evropski izdelek.
slika
V končni fazi me to sploh ne moti, moti me predvsem to, da se takšni avtomobili na poti iz rodne Kitajske do Evrope prav nesramno podražijo, ker je aktualna prodajna cena tega vozila na Kitajskem (od 7.950 do 12.500 ameriških dolarjev …) občutno nižja od njegove aktualne evropske prodajne cene, ki znaša nesramno visokih 18.900 evrov! Posledično ni čudno, da predstavniki Stellantisa in znamke Leapmotor ob tem omenjajo 'Win-Win-Situation' za obe podjetji, ker bodo z razliko v prodajnih cenah lahko dobro napolnili blagajne. In kaj naj si o takšnem početju mislijo potencialni kupci? Predvsem to, kupci avtomobilov v Evropi že dolgo nismo več 'kralji', temveč kvečjemu 'ovce', ki jim avtomobilska industrija ob pomoči politike lahko prodaja precenjene avtomobile. Ob tem se človek vpraša tudi to, od kje so nekateri slovenski novinarji ob opisovanju tega povsem simpatičnega avtomobila pobrali idejo, da gre v primeru modela T03 za cenovno dostopno vozilo, morda živijo v Švici, ne pa v Sloveniji, kjer si takšen opis lahko zasluži samo vozilo s prodajno ceno v območju od 10.000 do največ 15.000 evrov.
slika
Za odštetih 18.900 evrov bo kupec prejel simpatičnega mestnega malčka, ki na prvi pogled izgleda kot nekoliko manjši smart forfour, in to ob povezavi z najboljšo stopnjo vgrajene varnostne in komfortne opreme. Ob tem omenjajo serijsko klimatsko napravo, serijski 'infotainment' sistem z navigacijo ter vgradnjo 10 asistenčnih sistemov. Za samodejno premikanje tega vozila pa skrbi vgrajeni 70-kilovatni (95 KM) električni motor, ki mu lahko zagotovi povsem spodoben pospešek (0-100 km/h: 12,7 sekunde) in končno hitrost v okviru avtocestnih omejitev hitrosti (130 km/h). Po uradnih navedbah mu bo vgrajeni sklop akumulatorjev (kapaciteta: 37,3 kWh) lahko s samo enim polnjenjem ob povprečni porabi (16,3 kWh na 100 km) zagotovil od 265 do 395 mestnih WLTP kilometrov akcijskega dosega, vendar so nekateri kolegi že ugotovili, da lahko z razumno vožnjo (program ECO) dobro oklestite povprečno porabo električne energije na zelo sprejemljivih 12,3 kWh.
slika
Med pomanjkljivostmi pa omenjajo samo visok nakladalni rob prtljažnika v zadku ter odsotnost deljive zadnje klopi, motila jih je tudi agresivnost nekaterih vgrajenih asistenčnih sistemov, ki lahko z nenehnim 'akustičnim teženjem' v zonah z omejitvijo hitrosti na 30 km/h dobro načnejo živce voznika.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Lep poskus

V teh dneh so se nekateri evropski novinarji prvič srečali z novim (za nas Evropejce, Kitajci ga poznajo že od leta 2020 …), striktno električno gnanim izdelkom kitajske znamke Leapmotor, ki je v Evropi naprodaj v prodajnih salonih skupine Stellantis.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc