Porsche macan je eden od najbolje prodajanih modelov za znamko Porsche, vse od svoje premiere leta 2014. Celo lansko leto, ko so ga zaradi kibernetskih zakonov prenehali prodajati v Evropi, je pred prepovedjo prodaje dobil 64.517 novih lastnikov. Prihodnost pa je svetla ravno za izdajo z motorjem na notranje zgorevanje, ki jo bodo dokončno prenehali izdelovati prihodnje leto, na obzorju pa se nam nasmiha naslednja generacija, ki bo za premikanje še vedno uporabljala bencin. Pri Porscheju namreč niso povsem prepričani, da bo električni macan lahko zamenjal bencinsko različico, saj jih doslej še niso prodali toliko, da bi se o tem lahko pretirano hvalili, poleg tega pa je v lanskem letu prodaja električnega modela taycan padla za neverjetnih 49 odstotkov.
slika
Dejstvo je, da je prisilna elektrifikacija s strani EU bila slaba, to pa se kaže v prodaji, zato mnogi evropski proizvajalci k sreči spreminjajo svoja razmišljanja in se vračajo k motorjem na notranje zgorevanje. To bi se lahko zgodilo tudi pri Porscheju, kjer že razmišljajo, da bi platforme prihodnjih povsem električnih avtomobilov, ki jih bodo vsak čas začeli proizvajati, spremenili do te mere, da bi lahko v drobovja vgrajevali tudi bencinske motorje. Takšni pogovori trenutno potekajo tudi v vodstvu Porscheja, posledično pa je že vsem kristalno jasno, da bo motor na notranje zgorevanje ostal prisoten bistveno dlje, kot so nam nespametno napovedali nestrokovnjaki v evropski komisiji in evropskem parlamentu.
slika
Porsche cayenne je že dobil novo dozo življenja, tako da bo vsaj do začetka 30. let aktualnega stoletja razveseljeval ljubitelje zvena osmih valjev, nekaj podobnega pa bi se lahko zgodilo tudi z modelom macan, ki so ga od leta 2014 seveda dvakrat prenovili. Zna se zgoditi, da bodo še tretjič posodobili prvo generacijo, morebiti pa se jim bo splačalo še več denarja vložiti v pravo bencinsko drugo generacijo. Nemci so ogromno denarja že namenili za razvoj električnih modelov 718 boxster/cayman, cayenne in za velik SUV s tremi vrstami sedežev, tako da ostaja vprašanje, koliko denarja bo dejansko na voljo za macan, ob električni panameri pa bo potrjeno še dovolj prostora za bencinsko izdajo. Lahko se zgodi, da bo prihodnji porsche macan delil mnogo z novim audijem Q5, ki že uporablja novo platformo PPC, ki podlag tudi nova modela A5 in A7.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo

Prodaja električnih avtomobilov je vse slabša, zato tudi pri Porscheju razmišljajo, da bi macan tudi v prihodnje imel motor na notranje zgorevanje.

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc