Dolgo smo ga čakali in naposled le dočakali. To je novi BMW M5. Avtomobil, ki si ga verjetno ekstremno želijo vsi goreči ljubitelji bavarskega avtomobilskega proizvajalci. V novi generaciji je dobil priključnohibridni pogonski sklop in precej bolj agresiven izgled, ki sledi tistemu pri novem modelu M3. To pomeni, da so kolesni loki napihnjeni spredaj in zadaj, obraz je malenkost razširjen in agresivno oblikovan z velikimi dovodi zraka, na zadku pa so seveda štiri izpušne cevi. V osnovi bo BMW M5 obut v 20-palčna platišča spredaj in 21-palčna zadaj. V notranjosti bosta spredaj najnovejša športna sedeža, takisto pa bo na voljo kar nekaj različnih barv kabine in dodatkov, takisto bo na voljo napredna armaturna plošča, ki jo poznamo tudi iz ostalih bmwjev serije 5. Grafika digitalnih merilnikov in multimedijskega sistema, ki gnezdi v drobovju 14,9-palčnega zaslona, bo seveda imela pridih športnosti, takisto pa bodo prikazani med hitro vožnjo pomembni podatki. Na voljo bodo različni programi vožnje, med drugim tudi funkcija kontroliranega odnašanja zadka in dodatna telemetrija.
slika
V drobovju novega M5 je spremenjena geometrija vzmetenja, tudi zaradi povečane oddaljenosti med kolesi na posamezni osi, na voljo so prilagodljivi blažilniki, vijačne vzmeti in prvič še štirikolesno krmiljenje. V osnovi bo BMW M5 premogel zavorne diske iz kompozitnih materialov, bolj zmogljive keramične zavore bodo na seznamu dodatne opreme, za slednje pa se bodo gotovo odločili tisti, ki bodo svoj novi M5 zapeljali tudi na dirkališče. Vzmetenje so morali prilagoditi tudi zaradi novega pogonskega sklopa, kjer 4,4-litrski turbobencinski motor V8 ob pomoči elektromotorja ponudi 535 kW (727 KM) sistemske moči in 1.000 Nm navora. Sam bencinski motor sicer proizvede 430 kW (585 KM) moči in 750 Nm navora, elektromotor pa še dodatnih 145 kW (197 KM) in 280 Nm navora, pri čemer se lahko začasno slednji poveča na 450 Nm. Elektromotor pridobiva elektriko s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 19,6 kWh, posledično pa lahko BMW M5 samo na elektriko prevozi do 69 kilometrov. Na žalost se lahko baterija polni samo preko izmeničnega toka z močjo največ 11 kW.
slika
Novi BMW M5 ima sicer impresivne številke glede moči na papirju, zaradi dodatne teže pogona pa je dejansko malenkostno počasnejši od minule generacije. Tako se lahko zdaj do 100 km/h požene v 3,5 sekunde, kar je 0,2 sekundi počasneje kot prej, hitrost pa je v osnovi omejena na 250 km/h, ob doplačilu za paket BMW M driver pa lahko M5 prisopiha do hitrosti 305 km/h. Moč se na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, ki premore tri različne načine prenosa navora. Navor se tako lahko pošilja na vsa štiri kolesa, na vsa štiri z večjim poudarkom na zadnji kolesni par, lahko pa samo na zadnji kolesi. Za čim manj vrtenja v prazno, lepši prenos moči in manj poškodb pa je na zadnji premi še aktivni diferencial, poleg tega pa ima samo podvozje še obsežno dodatno oporo, trše pomožne okvirje in togo krmilno letev. Seveda ne manjkajo niti aktivno vzmetenje, dodatno obtežen krmilni mehanizem in različni programi vožnje, ki spremenijo delovanje tako pogona kot zavornega sistema, poleg tega pa sta na voljo še dva programa za hitro vožnjo M, ki sta dosegljiva preko gumba na volanu. Slednja po napovedih povsem spremenita vozno dinamiko in vsesplošno delovanje pogona, da se lahko hitro iz krotkega prelevi v dirkalno zverino.
slika
Glede na to da Bavarci še niso pokazali najbolj nabrite izdaje z dodatno oznako 'competition', pričakujemo, da bo slednja, ki jo bodo predstavili čez nekaj mesecev, premogla okoli 800 'konjičkov'. Na voljo bo tudi karavanski touring, vstopni model pa bo stal okoli 130 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Priključni hibrid s 727 ’konji’

Bavarci so končno pokazali nov nabriti BMW M5, ki premore priključnohibridni pogon, ta pa ponudi kar 727 ’konjev’ in 1000 Nm navora.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc