Ja, človek res težko razume današnje evropske politike v Bruslju ob njihovi neverjetno dobrodelni želji po 'zelenem prehodu' v Evropi, ki ga ti politiki najraje spodbujajo s sprejemom raznih z razumom ne najbolje usklajenih predpisov, ki seveda najbolj razveseljujejo proizvajalce razne 'elektronske krame' v današnjih avtomobilih, ker jim je posledično padla žlička v med in bodo v bodočnosti lahko zaslužili še več denarja, ker kupec v današnjih časih ne odloča več, kaj bo vgrajeno v njegov novi avtomobil. O tem odločajo politiki in avtomobilski marketing.
slika
Druga, več kot očitna norost današnje bruseljske politike na področju avtomobilizma je vidna v poplavi čedalje večjih in čedalje težjih novih avtomobilov, ki z ekologijo nimajo prav nobene zveze, čeprav so seveda vsi 'eko', vsaj po mnenju že povsem sprevrženega marketinga. Ko bodo v Bruslju doumeli, da zeleni prehod temelji predvsem na odpovedovanju (manj porabljene hrane, manj porabljene energije, manj novih 'cunj', daljša uporaba vseh naprav in njihova obnova, odnosno popravilo, recikliranje, manjša stanovanja, manjše hiše), bodo poskrbeli, da majhni in kompaktni (vozilo z največ 410 cm dolžine) avtomobili ne bodo več izginjali iz naših cest, sedaj je ravno obratno, ker s sprejetimi predpisi spodbujajo predvsem nakupe čedalje večjih 4-kolesnih 'zavaljenih krav', ki imajo v določenih primerih za povrh vsega že absurdno visoko odmerjene zaloge motorne moči.
slika
Sprejemanje raznih prepisov, ki samo še povečujejo količino vgrajene 'invalidske opreme' (senzorji, kamere, radarji in razni asistenčni sistemi) in obvezna vgradnja te opreme v moderne majhne in kompaktne avtomobile so v zadnjih nekaj letih povzročili drastičen dvig prodajnih cen takšnih avtomobilov, istočasno pa s tržišča izginjajo takšni, dejansko ekološko naravnani avtomobili. Nemci pravijo, da ste morali v Nemčiji leta 2014 za povprečnega novega predstavnika majhnih in dejansko kompaktnih avtomobilov odšteti približno 13.000 evrov, letos boste za takšno vozilo odšteti skoraj 22.600 evrov (+ 73 %). Kaj to pomeni za povprečno nemško gospodinjstvo? Predvsem to, da so morali leta 2014 za nakup novega avtomobila iz evropskega A in B segmenta zapraviti 60 odstotkov njihovih neto letnih družinskih prihodkov, letos bodo za to potrebovali že 78 odstotkov vseh družinskih neto letnih prihodkov.
slika
Še bolj pa bodo v Nemčiji letos 'ožeti' kupci majhnih in kompaktnih električnih avtomobilov, ki so v povprečju za 7.000 evrov dražji (povprečna prodajna cena znaša približno 29.500 evrov) od fosilno gnanega sorodstva. Istočasno proizvajalci vozil, ki jih seveda ne napaja dobrodelnost in ekologija, temveč pohlep, pridno zmanjšujejo ponudbo cenovno dostopnih vozil iz evropskega A in B segmenta. Leta 2014 so kupcem v Nemčiji ponujali 80 modelov različnih proizvajalcev, letos je ta izbira že omejena na 55 serijskih modelov. Bolje kaže edino električarjem te velikosti, ker je v nemški ponudbi kupcem trenutno na voljo 22 električno gnanih majhnih in kompaktnih avtomobilov. Po mnenju predstavnikov kluba ADAC bi morali v Bruslju ob želji po zelenem prehodu spodbujati predvsem razvoj in prodajo majhnih 4-kolesnih transportnih sredstev z dostopnimi prodajnimi cenami. Edino na ta način bomo v bodočnosti morda res lahko izpeljali zeleni prehod.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov

ADAC: Nakup novega vozila postaja misija nemogoče, ker so se novi majhni in novi kompaktni avtomobili v zadnjih desetih letih v povprečju podražili za nesramno visokih 73 odstotkov, za 13 % pa se je skrčila tudi modelna paleta takšnih vozil.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc