Audi RS 6 je žival posebne sorte, sorte, ki je z množično elektrifikacijo postala ogrožena. Kljub temu bodo Nemci še izdelali osveženo izdajo trenutne generacije modela RS 6, ki smo jo tokrat ujeli med testiranjem na nemških avtocestah in na dirkališču Nürburgring. Na podlagi fotografij lahko domnevamo, da bo sprememb malo, vsekakor pa je zanimiv pogled na masko, ki bo očitno postala malenkost manjša. Seveda obstaja verjetnost, da nas inženirji s pametno postavljeno kamuflažno folijo skušajo odvrniti od resnice, tako da obstaja tudi velika verjetnost, da bo maska ostala relativno nespremenjena, vsaj kar se velikosti tiče. Luči bodo ostale oblikovno nespremenjene, pričakujemo pa drugačen svetlobni, podpis tako spredaj kot zadaj, takisto nadgrajeno tehnologijo osvetljevanja. Spremenjena bosta še odbijača, ki bosta za odtenek bolj agresivna, na zadku pa, tako kot je tradicionalno pri vozilih RS, ovalni zaključki izpušnih cevi.
slika
V notranjosti lahko pričakujemo nekaj novih zabavnih tehnologij, posodobljen multimedijski sistem in nekaj novih materialov. Vsekakor pa bo nespremenjen ostal motor, 4,0-litrski turbobencinski motor V8 bo še vedno proizvedel 441 kW (600 KM) moči in 800 Nm navora, ob doplačilu tudi 463 kW (630 KM) moči in 850 Nm navora. Tudi v prihodnje se bo takšen RS 6 do 100 km/h pognal v 3,4 oziroma 3,6 sekunde, dosegel pa bo elektronsko omejeno hitrost 305 km/h. Pri Audiju bodo osvežen RS 6 pokazali vsak čas, na voljo pa bo verjetno že zgodaj prihodnje leto. Še vedno bo na voljo samo kot karavan, vstopni pa bo verjetno malenkost dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 130.380 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Osveženi RS 6 prihaja prihodnje leto

Audi je svoj novi nabriti RS 6  avant pokazal leta 2019, kmalu pa bo na voljo posodobljena izdaja, ki se bo ponašala z malenkostnimi nadgraditvami.

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc