Nekateri proizvajalci električnih avtomobilov imajo v svoji ponudbi tudi nabrite izdaje klasičnih modelov, zato je jasno, da bodo takšne izdaje kmalu ponudili vsi. Nissanovi inženirji so zato s sodelavci športne divizije Nismo pripravili dve različno zmogljivi izdaji modela ariya, ki se ponašata s precejšnjo mero moči. Vstopni nissan ariya nismo B6 e-4orce bo ponudil 270 kW (367 KM) sistemske moči in 560 Nm navora, kar bosta zagotavljala dva elektromotorja, po eden na vsaki premi. To je kar nekaj moči več kot je ponudi posodobljeni volkswagen ID.4 GTX, kjer je na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči. Še več moči bo ponudil nissan ariya nismo B9 e-4orce, kjer bo na voljo 320 kW (435 KM) sistemske moči in 600 Nm navora.
slika
Pri diviziji Nismo niso samo pilili elektromotorjev, temveč so dejansko vsako komponento podvozja športno nastavili, 20-palčna aluminijasta platišča pa so odeta v ekskluzivne pnevmatike 255/45 R20. Pri Nissanu dodajajo, da nadgradnje v kombinaciji s štirikolesnim pogonom nudijo vrhunsko stabilnost in vodljivost pri visokih hitrostih. Poleg tega je na voljo še poseben vozni program ’Nismo’, kjer pogonski sklop ponudi popolnoma vso moč, iz zvočnikov pa se pri tem, za nas sicer nepotrebno, predvaja zvok dirkalnika Formule E.
slika
To niso edine nadgraditve, ki jih premore nissan ariya nismo, saj so z nekaterimi spremenjenimi zunanjimi elementi povečali podtlak, ki je prisoten ob visokih hitrostih. Tako so na sprednji odbijač namestili večji usmerjevalnik zraka, takisto večje dovode zraka, na zadku je seveda bolj športno zašiljen odbijač z difuzorjem, spojler na prtljažnih vratih in v 3. zavorna luč v stilu tistih pri dirkalnikih Formule 1. Seveda ima zunanjost poleg agresivnega izgleda še dodatke v rdeči barvi, kar je značilnost nabritih avtomobilov Nismo, kar nekaj rdečih dodatkov pa je tudi v notranjosti, kjer so posebni športni sedeži Nismo oblečeni v semiš.
slika
Na žalost pospeškov modelov nissan ariya nismo Japonci niso navedli, bo pa najzmogljivejši B9 e-4orce gotovo hitrejši od modela ariya e-4orce, ki s svojimi 290 kW (394 KM) sistemske moči doseže hitrost 100 km/h v 5,1 sekunde. Dosti slabši ne bo niti B6, ki bo s svojo ’manjšo’ baterijo, ki pospravi 66 kWh elektrike, prevozil okoli 400 kilometrov, če boste vozili kot polž, okoli 480 jih bo prevozil B9, tudi zavoljo večjega baterijskega sklopa (91 kWh). Nissan ariya nismo bo na Japonskem naprodaj spomladi, zaenkrat pa Japonci še niso sprejeli odločitve, če bo nabrita izdaja na voljo tudi drugod. Držimo pesti, da bo pri nas še pred iztekom leta, saj klasični ariya pripelje šele poleti.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Pobesnela ariya

Nissanova legendarna športna divizija Nismo je poskrbela za to, da električni ariya tudi prekipeva od zmogljivosti. Predstavili so nissan ariya nismo.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc