Nemci (GDV) so ob tem zajeli 34 različnih modelov avtomobilov različnih proizvajalcev, ki so istočasno tudi predstavniki različnih cenovnih razredov avtomobilov. Posledično lahko ob tem govorimo samo o povprečno izračunanih prodajnih cenah posameznih rezervnih sestavnih komponent sodobnih avtomobilov, ključna nemška ugotovitev pa je, da bodo obstoječe nemške zavarovalnice v bližnji prihodnosti primorane k občutnemu dvigu zavarovalnih premij, ker postajajo popravila sodobnih avtomobilov čedalje dražja.
slika
Pri GDV so takšno razmišljanje podkrepili tudi z nekaj številkami. Letos je približno 50 milijonov nemških lastnikov in lastnic za zavarovanje njihovih avtomobilov pri nemških zavarovalnicah (odnosno zavarovalnicah, ki poslujejo v Nemčiji) za to odštelo približno 30 milijard evrov, medtem ko so morale zavarovalnice na nemških tleh letos za popravila poškodovanih avtomobilov odšteti približno 33 milijard evrov, ker so zavarovancu lani za poprečno popravilo poškodovanega avtomobila izplačali približno 3700 evrov, letos se je ta vsota že povečala za 8,4 odstotka.
slika
Za takšen rekordni finančni primanjkljaj nemških zavarovalnic so seveda zaslužne tudi povečane cene rezervnih sestavnih delov, ki so v roku enega leta (2022-2023) poskočile za poprečnih 9,7 odstotka, nekateri sestavni deli (recimo zadnja bočna karoserijska stranica in zadnja bočna karoserijska vrata) pa so se podražili celo za 13, odnosno 13,4 odstotka. Še bolj zanimiva pa je ugotovitev, da so se nekateri rezervni sestavni deli avtomobilov (recimo zadnja luč) v zadnjih desetih letih podražili za skoraj 100 odstotkov. K dvigu cen popravil pa seveda dobro pripomore tudi splošna modna otovorjenost današnjih vozil z razno pogojno uporabno IT in komfortno kramo. Več ko je vgrajene 'krame' v vozilu, dražje je morebitno popravilo v primeru prometne nesreče, zaključujejo pri GDV.
Posted on

Podivjane cene rezervnih sestavnih delov

V teh dneh je nemško krovno zavarovalniško združenje GDV predstavilo izsledke raziskave, ki je povezana s prodajnimi cenami rezervnih sestavnih delov za avtomobile na naših cestah, ker postaja vzdrževanje sodobnih, čedalje dražjih avtomobilov posledično tudi čedalje dražje.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc