Letošnjo izdajo Festivala hitrosti v Goodwoodu bodo pri Porscheju izrabili za predstavitev modela 718 spyder RS, s katerim se bodo ob svoji 75. obletnici poklonili tudi bencinskemu motorju. Spyder RS se ponaša z unikatno mešanico motorja, vzmetenja in oblikovnih elementov, ki lepo zapolnjuje vrzel med modeloma spyder in cayman GT4 RS.
slika
Za premikanje skrbi enak atmosferski 4,0-litrski šestvaljnik kot pri GT4 RS in proizvede enakih 368 kW (500 KM) moči in 450 Nm navora. Ker je novinec 40 kilogramov lažji od klasičnega modela spyder, je seveda lahko tudi hitrejši, skupno za 0,5 sekunde pri pospeševanju do 100 km/h, kar opravi v 3,4 sekunde, poleg tega doseže hitrost 308 km/h. Kot je značilno za modele RS, se tudi tukaj moč preko dvosklopčnega menjalnika prenaša na zadnji kolesi, kjer je še diferencial z vektorsko razporeditvijo navora.
slika
Inženirji so vzmetenje nastavili tako, da je dober kompromis med dirkaškim GT4 RS in cestno različico spyder. Premore vzmeti s krogličnimi zglobi, so pa malenkostno umirili delovanje vzmeti in blažilnikov, da so lahko povečali udobje na slabših cestnih podlagah. Še več, nastavitve se lahko prilagodijo voznikovim željam, saj so višina vožnje, stabilizatorji in nagib koles nastavljivi ročno. Zavorni koluti so v osnovi iz jekla, ob doplačilu pa so lahko karbonsko-keramični.
slika
Mnoge oblikovne elemente za 718 spyder RS je posodil bolj brutalni GT4 RS, so se pa na zadku odločili raje za spojler imenovan 'račji rep', kot za veliko krilo. Nova ročno snemljiva streha je od klasične samodejne lažja za 7,6 kilograma (18,3 kg), če pa se voznik odloči za še bolj špartansko izdajo brez strešnega mehanizma, pa tehta še 8 kilogramov manj. Streha premore še poseben motiv, ki je tudi na varnostnih pasovih in na volanu. Lastniki, ki se bodo odločili še za dodaten paket Weissach, bodo avtomobilu dodali pokrov motorja, stranske dovode za zrak in zunanja ogledala iz karbonskih vlaken, takisto izpušni sistem iz titana. Za še dodatno varčevanje pri teži pa si vozniki lahko omislijo še platišča iz magnezija. Vstopni model bo stal vsaj 142.000 EUR, proizvodne številke pa vsaj zaenkrat še ne bodo omejene.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Porsche 718 spyder RS

Pri Porscheju se pripravljajo na slovo od motorjev na notranje zgorevanje, zato so že zdaj izdali 718 spyder RS, enega od zadnjih modelov s klasičnim motorjem. Uradno ga pokažejo julija v Angliji.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc