Omrežje 5G že nekaj časa živi, zato je jasno, da ga je treba izkoristiti. Tega se zavedajo tudi pri Fordu in bodo že prihodnje leto v forde transit grajevali komunikacijske module 5G, s čimer se bo lahko večina posodobitev izvajala preko spleta, posledično pa bodo transiti tudi manj časa na servisih. Posodobitve bosta deležna tako klasični transit kot električni E-transit, prinaša pa tudi 12-palčni zaslon na dotik multimedijskega sistema z navigacijskim sistemom, ki v realnem času prikazuje podatke o prometu. Poleg slednjega bo voznik lahko spremljal podatke o vožnji na 8-palčnem zaslonu pred sabo. Seveda bodo lahko upravljalci voznega parka v svojem kontrolnem centru spremljali tudi realne informacije o stanju vozila na cesti.
slika
Poleg tega so inženirji dodali posebno funkcijo imenovano 'delivery asist', ki bo pomagala pri dostavah. Sistem namreč samodejno zazna pogoste poti voznika, v primeru samodejnega menjalnika pa bo transit ob prestavitvi menjalnika v P izključil motor, prižgal varnostne utripalke in zaklenil vsa vrata, ki jih dostavljavec ne potrebuje za dostavo paketa. Ob vrnitvi v kabino bo voznik moral samo pritisniti na zavorno stopalko in vozilo bo takoj spet pripravljeno na vožnjo. Na ta način bi lahko pri posamezni dostavi prihranili do 20 sekund časa, kar se seveda zelo pozna, če je veliko dostav na iste lokacije.
slika
Osveženi transit bo premogel še samodejno zaviranje v sili, pameten omejevalnik hitrosti in sistem za ohranjanje voznega pasu, seveda pa so na voljo še dodatni varnostni paketi, ki dodajo še opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in na prečni promet, radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja v zastojih, tudi 360-stopinjski pregled okoli vozila. Transiti s pogonom na sprednji kolesi bodo lahko imeli tudi samodejni menjalnik z osmimi stopnjami, ki izboljša učinkovitost in povečuje zmogljivost pri prevozu z dovoljeno skupno masko vozila do 4.250 kilogramov in dovoljeno skupno maso vozila in prikolice na 6.000 kilogramov. Preoblikovana pesta koles in zavorni sistemi, odvisno od konfiguracije, zmanjšajo težo za do 27 kilogramov in omogočajo hitrejšo menjavo zavor – tudi do dve uri pri zamenjavi vseh štirih diskov. Poleg tega bodo vsi fordi transit z letnico 2024 obuti v 16-palčna platišča. Za modele s sprednjim pogonom je zdaj na voljo nov paket za povečano osno obremenitev, ki povečuje največjo dovoljeno obremenitev sprednje osi s 1.850 kg na 2.000 kg, kar omogoča še večji potencial za predelave ter prihrani čas in napor upravljavcev z zmanjšanjem zahtev po porazdelitvi tovora. Najnovejša modela transit in E-transit bo mogoče naročiti v kratkem, proizvodnja bo stekla prihodnje leto, dobave pa so predvidene od poletja 2024. Vstopni ford transit trenutno stane 37.970 EUR.
Posted on

Prihodnje leto s povezavo 5G!

Ford transit bo prihodnje leto na voljo z več funkcijami in digitalnimi storitvami.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc