Audija Q7 TFSI e quattro in Q8 TFSI e quattro si delita priključnohibridni pogon, ob prevetritvi pa sta bila deležna še nekaterih tehničnih posodobitev, tudi na vzmetenju, takisto bo poslej bolj bogata osnovna oprema. Posodobljen priključnohibribni pogon se v osnovi zanaša na 3,0-litrski turbobencinski motor V6, ki proizvede 250 kW (340 KM) moči, na novo električno napeljavo in na elektromotor, ki premore 130 kW (177 KM) moči, skupno pa je na voljo kar 290 kW (394 KM) sistemske moči in 600 Nm navora. To pomeni, da se lahko tako Q7 55 TFSI e quattro kot Q8 55 TFSI e quattro do 100 km/h poženeta v 5,7 sekunde, dosežeta elektronsko omejeno hitrost 240 km/h, samo na elektriko pa je mogoče voziti s hitrostjo največ 135 km/h. Zmogljivejši priključnohibridni pogon 60 TFSI e quattro so tudi nadgradili, zato skupno ponudi 360 kW (490 KM) sistemske moči in do 700 Nm navora, s takšnim pogonom pa se Q7 in Q8 do 100 km/h poženeta v okroglih 5 sekundah.
slika
audi Q7 TFSI e quattro
Baterijski sklop poslej pospravi 25,9 kWh elektrike, prej samo 17,3 kWh, od česar je 22 kWh na voljo za električno vožnjo. Najbolj ekonomični boste lahko samo na elektriko prevozili do 90 kilometrov, zaradi večje energijske gostote pa baterija ohranja enako velikost, torej tudi prtljažnik ni manjši in še vedno pospravi 505 litrov tovora. Zaradi neumne odločitve enega od odgovornih, se baterija polni z največjo močjo 7,4 kW, torej se povsem napolni v slabih štirih urah, če bi vgrajeni polnilnik imel moč 22 kW bi se lahko napolnila v eni uri. So pa po drugi strani inženirji razvili poseben sistem polnjenja baterije med vožnjo, kjer se pri hitrostih nad 65 km/h baterija z regeneracijo zavorne moči polni z močjo največ 25 kW, vendar samo v načinu za polnjenje 'charge' in samo do 75 odstotkov napolnjenosti baterije. Še več, zaradi zelo sofisticiranega zaviranja z uporabo elektromotorja bo takšno zaviranje uporabljeno v 90 odstotkih zaviranj.
slika
audi Q8 TFSI e quattro
Kaj je še novega? V prvi vrsti štirikolesno krmiljenje, s čimer se zmanjša obračalni krog pri manjših hitrostih in poveča stabilnost pri večjih, takisto elektromehanski sistem preprečevanja pretiranega nagibanja, kjer elektromehanski aktivni stabilizatorji skrbijo za manj nagibanja med vožnjo po obupnih cestah. Seveda pa boste za vse to morali konec aprila krepko odpreti denarnico, saj za Q7 55 TFSI e quattro v Nemčiji zahtevajo najmanj 85.500 evrov, za zmogljivejši Q7 60 TFSI e quattro pa najmanj 96 tisočakov. Q8 55 TFSI e quattro je še dražji, saj zanj želijo najmanj 92.900 evrov, za Q8 60 TFSI e quattro pa najmanj 103.200 EUR.
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q7 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
slika
audi Q8 TFSI e quattro
Posted on

Priključna hibrida z večjo močjo

Pri Audiju so pokazali posodobljena modela Q7 in Q8 s priključnohibridnima pogonoma TFSI e quattro, ki sta prejela več moči in večjo baterijo.

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc