Mercedes-benzov razred E s podaljšanim medosjem je nekaj posebnega. Ne samo, da obstaja tako v dveh oblikovnih izdajah, temveč premore kar nekaj posebnosti napram evropskim bratom. V prvi vrsti je kabina lahko še bolj razkošna, po drugi strani pa je v avtomobil vgrajena 3. generacija multimedijskega sistema MBUX, ki za delovanje uporablja Qualcommov čip 8295, posledično pa je takšen razred E tudi najbolj inteligenten razred E, ki so ga kadarkoli izdelali. Še več, posebej za Kitajce premore 10 ekskluzivnih funkcij, ki drugje (vsaj zaenkrat) niso na voljo. Poleg tega je kitajski razred E za 14,3 centimetra daljši že v osnovi, saj v dolžino meri 5.092 milimetrov, medosje pa je obenem daljše za 13,3 centimetra. To pomeni, da je za potnike zadaj zdaj odmerjenega precej več prostora, kar omogoča ne samo vgradnjo bolj prefinjenih sedežev, temveč ponuja tudi večjo mero udobja.
slika
Na armaturni plošči so trije zasloni, čemur Nemci pravijo MBUX superscreen, kar pomeni, da so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, enako velik zaslon je še pred sovoznikom, na sredini armature pa je 14,4-palčni osrednji zaslon. Oba desna zaslona sta nameščena pod velikim steklenim pokrovom, okoli katerega so nameščeni zračniki. Poleg tega je ambientalna osvetlitev vseokrog, lahko bi rekli 360-stopinjska, kar po besedah Nemcev ustvari pravi digitalni kokon. Naslone zadnjih sedežev je mogoče položiti do kota 36 stopinj, mogoče je tudi podaljšati sedalni del in elektronsko nastaviti naslone za noge, prav tako pa je mogoče aktivirati funkcijo gretja v naslonih za glavo. Še več, posebej za Kitajce so spremenili zadnji naslon za roke, ki tudi premore ambientalno osvetlitev, takisto nekaj lesa. Kitajski razred E premore še boljše ozvočenje Burmester 4D s sistemom Dolby Atmkos, kar zagotavlja unikatno zvočno izkušnjo iz 21 zvočnikov v skupno močjo 730 vatov. Dva pretvornika na vsakem od sprednjih sedežev omogočata, da sprednja potnika dejansko 'občutita' zvok, prav tako pa je v avtomobilu debitirala vizualizacija zvoka, kjer se ambientalna osvetlitev ritmično spreminja z glasbo.
slika
Poleg tega razred E za Kitajce omogoča personalizacijo osebnih navad, na primer, če je v kabini temperatura pod 12 °C, se samodejno vključi ogrevanje sedežev in ambientalna osvetlitev spremeni barvo v oranžno. Voznik lahko tem posebnim funkcijam spremeni imena, vse skupaj pa se na osrednjem zaslonu shrani pod zavihkom moje rutine 'my routines'. Še več, pri Mercedes-Benzu se veliko ukvarjajo z umetno inteligenco, zato da se bo lahko avtomobil naučil, katere funkcije udobja potniki največkrat uporabljajo, da bo lahko potem sam sklepal, kdaj jih lahko in je pričakovano, da se vključijo samodejno.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razred E s podaljšanim medosjem

Nemški Mercedes-Benz je na Kitajskem pokazal razred E s podaljšanim medosjem, ki bi ga želeli tudi evropski poslovneži.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc