Novi superb je vizualno še vedno podoben zelo uspešni 3. generaciji, saj gre za evolucijo oblikovnega jezika, ki mu pravijo moderna trdnost. Superb se tudi tokrat ponaša z dolgim pokrovom motorja, pred katerim je osmerokotna maska, na sredi katere je velik logotip Škoda. Masko objema par ozkih luči, ki lahko premorejo tudi matrično led tehnologijo, prav tako pa se ponašajo s kar 40 odstotkov večjo svetilnostjo. Vetrobransko steklo je postavljeno bolj položno, streha je malenkost nižja, A-stebrička pa imata tudi deflektorja za dež, da lahko superb kar se da elegantno reže zrak, v vseh vremenskih pogojih, posledično pa je zato povečana tudi ekonomičnost avtomobila. Krom, ki so ga uporabili okoli maske in stekel, je temnejši, takisto ga najdete na spodnji strani sprednjega odbijača. Tudi na zadku so luči ožje in premorejo svetlobni podpis v obliki črke C, superb pa je že v osnovi obut v 17-palčna platišča. Še več, tako limuzina kot karavan sta zdaj malenkost daljša in višja, zaradi česar je v notranjosti več prostora, prtljažnik zdaj pogoltne 645 litrov (20 več) pri limuzini in 690 litrov (30 več) pri karavanu.
slika
Večja revolucija je v kabini, kjer je na vrhu armaturne plošče multimedijski sistem z zaslonom na dotik, ki v osnovi v diagonalo meri 10, pri bolje založenih primerkih pa 13 palcev. Digitalni merilniki so na 10-palčnem zaslonu, čeprav bi sami raje videli, da bi bili na večjem 12,3-palčnem, ki so ga iz neznanih razlogov upokojili. K sreči je upravljanje prezračevanja preko klasičnih in vrtljivih gumbov, slednji so trije in vsak premore svoj majhen zaslon, prav tako pa so prilagodljivi, tako da lahko enkrat omogočijo spreminjanje temperature, drugič spreminjanje jakosti ogrevanja sedeža, sredinski pa je zadolžen tako za glasnost ozvočenja kot za izbiro voznega programa. Multimedijski sistem seveda podpira povezavo s pametnimi telefoni preko Andorid Auto in Carplay, poleg tega pa je za brezžično polnjenje na voljo tudi hlajenje za sam mobilni telefon, da ne pride do pregrevanja. To je samo ena od zdaj že 28 pametnih rešitev, ki jih premore novi superb. Četrti superb se lahko ponaša še z masažnima sedežema spredaj, predvsem pa so pri izdelavi kabine uporabili trajnostne materiale, ki jih je mogoče kombinirati s številnimi barvnimi dodatki v sklopu stilskih paketov kabine.
slika
Kot se za najbolj sodobno škodo spodobi ima novi superb cel kup varnostnih sistemov, da bodo potniki kar se da varni, za premikanje pa je zadolžena zanimiva paleta pogonskih sklopov. V osnovi je za premikanje zadolžen 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki premore 110 kW (150 KM) moči, ker gre za blagi hibrid pa lahko pričakujemo ugodno porabo. Poleg tega je na bencinski strani še 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki proizvede ali 150 kW (204 KM) ali 195 kW (265 KM). Zmogljivejši moč pošilja na vsa štiri kolesa, prav tako pa je pri vseh motorjih na voljo samo samodejni menjalnik. Ljubitelji dizlov boste navdušeni še nad 2,0-litrskim turbodizlom TDI, ki ponudi ali 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM). Spet, zmogljivejši ponuja štirikolesni pogon. Na vrhu ponudbe bo superb s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki je sestavljen iz 1,5-litrskega turobencinskega štirivaljnika in elektromotorja, skupno pa je na voljo 150 kW (204 KM) sistemske moči. Ker baterija zdaj pospravi 25,7 kWh elektrike, je mogoče samo s pomočjo elektronov prevoziti več kot 100 kilometrov (WLTP), polnjenje pa poteka preko izmeničnega toka z močjo največ 11 kW, preko enosmernega pa z močjo največ 50 kW. V zadnjem primeru je tako baterija lahko napolnjena od 10 do 80 odstotkov v 25 minutah. Prvi primerki nove škode superb bodo na cestah še pred poletjem, vstopni model pa bo malenkost dražji od 3. generacije. Pričakujemo, da bo vstopni superb stal okoli 37.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Superb ponuja še več prostora

4. superb je tukaj! Čehi so končno pokazali četrto generacijo dolgo pričakovanega modela superb, ki se ponaša s klasičnimi motorji in s priključnohibridnim pogonom.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc