Inženirji pri Land Roverju so konkretno zavihali rokave, ko so v roke prejeli 'navaden' defender 110, nato pa so ustvarili nekaj ultimativnega, kar so poimenovali defender octa. Gre za defender, ki ima močno predelano tako vzmetenje kot podvozje, tako da se z lahkoto kosa z ekstremnimi razmerami tako na cesti kot na terenu. Ko gre za res ekstremne izdaje morajo običajno inženirji na določenih delih sklepati kompromise, pri land roverju defender octa pa tega niso hoteli početi. To pomeni, da niso sprejemali nobenih kompromisov, temveč so avtomobilu globalno povečali vse zmogljivosti.
slika
Za premikanje so zadolžili 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki premore dva turbopuhala, proizvede pa kar 467 kW (635 KM) moči in 750 Nm navora (v načinu dynamic launch mode začasno do 800 Nm), posledično pa se lahko do 100 km/h požene v okroglih štirih sekundah. To seveda pomeni, da bo tudi za terensko vožnjo na voljo več kot dovolj moči, tudi zato pa so spremenili oba odbijača, da ponujata večja vstopni in izstopni kot, takisto lahko land rover defender octa brodi po metrski vodi, klasičen po 90-centimetrski. Defender octa je namreč že v osnovi 28 milimetrov višji in 68 milimetrov širši od defenderja 110, predvsem zaradi širših blatnikov in bolj terenskih pnevmatik, med ostalimi tehnološkimi nadgradnjami pa so tudi bolj učinkovite zavore in najhitrejši krmilni servoojačevalnik doslej, zaradi katerega bo defender octa precej bolje vodljiv.
slika
V sklopu zajetnega programa testiranja je land rover defender octa postal prvo vozilo, ki je prevozilo vsako testno stezo v Land Roverjevem testnem centru Eastonor castle v Heredordshireju. Zaradi posebneža so morali razviti povsem nove pnevmatike, s katero bo defender octa zabaven tako na italijanskih prelazih kot na stezi relija Dakar. Tudi zato so na voljo novi vozni programi za vzmetenje 6D, med katerimi izstopata dinamičen program in prvi zmogljivostni terenski program. Slednji se imenuje octa, vključuje pa terensko opcijo polnega pospeševanja, ki pride prav na mokrih brezpotjih.
slika
Prvi land roverji defender octa bodo na voljo konec leta, vstopni pa bo stal 172 tisočakov. Seveda bo na voljo tudi prva izdaja 'edition 1', ki bo na voljo samo prvo leto prodaje in bo stala najmanj 190 tisočakov. Za ta dodaten denar pa bo na voljo posebna barva, nadgrajena notranjost, 20-palčna platišča in na novo razvite terenske pnevmatike.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ultimativni defender

Da lahko ima land rover defender veliko moči nam je verjetno vsem jasno. Zdaj pa je na voljo izdaja octa, ki ponudi kar 635 ‘konjičkov’.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc