Pri Mercedes-Benzu so poskrbeli za osvežitev električnega dostavnika esprinter, ki so mu namenili novo in predvsem večjo baterijo, s katero lahko prevozi kar 161 % več kot poprej. Baterija pogoltne 113 kWh elektrike.
Mercedes-benz esprinter je lahko s polno baterijo prevozil dobrih 150 kilometrov, ko so ga leta 2020 postavili na ceste. Novinec je to dolžino skoraj podvojil, saj lahko s polno baterijo prevozi že do 400 kilometrov, za kar je kriva predvsem ogromna baterija, ki lahko pogoltne 113 kWh elektrike. To pomeni tudi, da bo esprinter lahko pri mestnih dostavah s polno baterijo prevozil do 500 kilometrov, če bo to seveda potrebno. Za vse, ki takšnega dosega ne potrebujejo, bosta še vedno na voljo baterijska sklopa, ki pogoltneta 56 in 81 kWh elektrike.
Osveženi esprinter bo podpiral polnjenje z močjo do 115 kW, preko enosmernega toka, tako da se bo najmanjša baterija polnila od 10 do 80 odstotkov 28 minut, največja pa okoli 42 minut. Sicer esprinter podpira polnjenje preko izmeničnega toka z močjo do 11 kW.
Moč elektromotorja je lahko ali 100 kW (136 KM) ali 150 kW (204 KM), v obeh primerih je na voljo 400 Nm navora. Moč se prenaša na zadnji kolesi, esprinter pa lahko pri največji skupni teži vozila 4.250 kilogramov vleče prikolico s skupno težo 2.000 kilogramov.
Inženirji niso posodobili samo pogona in povečali baterije, esprinter je bil deležen številnih nadgradenj, med katerimi je v kabini najbolj opazen multimedijski sistem MBUX, ki podpira glasovno upravljanje, poleg pametnega nadzora baterijskega sklopa.
Slednji omogoča, da lahko esprinter sam preračuna, kje bo potrebno polnjenje in koliko odstotkov napolnjenosti baterije bo ostalo na cilju.
Večja baterija za daljše poti
Beri dalje