V svoji približno 21-letni novinarski karieri sem se že večkrat šalil na račun aktualnega avtomobilskega marketinga, ki mu ni prav nič svetega (za razliko od preteklosti, ko je imel marketing še vedno moralni kompas …), ker je danes lahko 'športna in dinamična' že čisto vsaka '4-kolesna drvarnica', da o bedarijah tipa '4-vratni kupe', '5-vratni shooting brake', 'kupejevska limuzina', 'limuzinski kombi' in 'SUV kupe' niti ne razmišljam. Zato sem že pred leti napovedal možni prihod 'kupejevskega kombajna' ali pa 'roadster/speedster buldožerja', oba bi bila seveda lahko okrašena s kakšnim setom 'magičnih črk' tipa 'ST' 'AMG', 'M', 'GTi' ali pa 'R-line', ki bi poudarjal njuno neverjetno 'športnost' …
slika
Očitno pa si 'športnosti' pri njihovih 'delovnih konjih' želijo tudi uporabniki kmetijske mehanizacije, vsaj če sodimo po aktualnem dogajanju v marketinškem oddelku znamke John Deere, ker so v teh dneh predstavili serijski 'športni paket' za modele traktorjev iz serije 6R. Ob tem na takšnem traktorju res ne boste našli dodatnih zračnih usmernikov, znižanega podvozja ter športnih izpušnih cevi, bodo pa predstavniki tega modela serijsko opremljeni z drugače oblikovano oblogo voznega droga in manjšim volanskim obročem, ki bo ob doplačilu oblečen v usnje. Nov pa je tudi sistem zračnega vzmetenja voznikovega sedeža, ki je po mnenju hišnega marketinga seveda 'premijsko udoben'. Paradoksalno pri celi zadevi pa je to, da se športnost in udobje v realnosti seveda izključujeta … Če je avtomobil preveč udoben, potem ne more biti pravi športnik …
slika
Strokovnjaki znamke John Deere ob tem zagotavljajo uporabnikom boljšo vodljivost njihovih 'športnih traktorjev' s 'športno' neto maso v razponu od 6,5 do 9,5 tone, ki lahko po cestah 'drvijo' z največ 50 km/h. Za to bo zaslužen tudi paket nameščenih širših platišč. Traktorji iz serije 6R so mobilizirani ob pomoči 4- in 6-valjnih pogonskih sklopov z razponom moči od 83 (62 kW, 6R 110) do 275 (202 kW, 6R 250) 'konj'.
slika
Posted on

Višek marketinške norosti?

Čeprav sem mislil, da sem v današnjem svetu avtomobilizma doživel že vse možne marketinške norosti, sem ob branju novice o dogajanju pri znamki John Deere ugotovil, da je v svetu marketinga še dovolj prostora za ‘najbolj bolne’ marketinške ideje.

Beri dalje
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc