Testni primerek je bil tokrat električni volvo XC40 recharge pure electric twin motor s štirikolesnim pogonom, na njegov zadek pa so obesili prikolico Weinsberg CaraCito 450 FU. Že na začetku je potrebno povedati, da se je takšen, električno gnani SUV znamke Volvo odlično znašel v vlogi vlečnega vozila, predvsem zaradi velike zaloge razpoložljive pogonske moči (408 KM (300 kW) in 660 Nm motornega navora), čeprav v tem primeru govorimo o električnem 'cestnem vlakcu' s skupno maso v območju 3,7 tone (neto masa vlečnega vozila: 2138 kg, neto masa počitniške prikolice: 940 kg), ker so Nemci z dodatnimi 600 kilogrami obtežitve (uporabna nosilnost vlečnega vozila: 467 kg, uporabna nosilnost priklopljene počitniške prikolice: 260 kg) poskrbeli za bolj realne pogoje na testu. Zelo impresiven je tudi podatek o pospeševanju takšne električne 'cestne kompozicije', ker bo pospeševanje od 0 do 100 km/h lahko zaključeno že po 8,4 sekunde, zato prehitevalni manevri s priklopnikom v tem primeru za voznika ne predstavljajo problema. Nemci so ob tem pohvalili tudi manevriranje na parkiriščih, odnosno v kampih, ki je po zaslugi vgrajenega električnega pogona v švedskem SUV modelu, ki omogoča vozniku precizno doziranje pogonske moči, zelo enostavno in prijetno.
slika
So električni avtomobili zaradi vseh teh lastnosti res idealni 'vlečni konji'? Ja, če imate ob tem 'na lagerju' res veliko časa, ker je takšen volvo sicer res odličen, vendar pa tudi zelo 'žejen vlečni konj', ki bo ob vleki počitniške prikolice zahteval postanek na vsaki dve uri vožnje (približno) in ob tem še najmanj 30 minut počitka ob priklopu na električno polnilnico, seveda pod pogojem, da vam bo na poti uspelo najti nezasedeno polnilnico. Nemci so pred tem testom poskrbeli tudi za samostojno testiranje približno 2,2 tonske švedske 'cestne lokomotive', ki lahko drvi z največ 180 km/h, in ob tem ugotovili, da se na vsakih 100 prevoženih kilometrov zadovolji s 23,3 kWh (povprečna poraba električne energije), s tem se je električno gnali volvo približal WLTP navedbam proizvajalca, manj realna pa je navedba proizvajalca glede možnega akcijskega radija s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev. Švedsko-kitajska naveza obljublja kupcem najmanj 418 'WLTP' kilometrov akcijskega dosega, v resnici bo 'električnega orgazma' konec že po približno 322 prevoženih kilometrih. Nemci pravijo, da lahko z enim polnjenjem akumulatorjev prevozite približno 400 kilometrov na avtocestah, vendar samo ob upoštevanju priporočene hitrosti za električna vozila, ki znaša od 90 do 100 km/h, ter ob odpovedovanju udobju v obliki večje količine vklopljenih komfortnih porabnikov električne energije …
slika
Ko so na modnega in z razumom ne najbolje usklajenega SUV Šveda obesili počitniško prikolico je njegova povprečna poraba hitro poskočila iz prej omenjenih 23,3 kWh na 35,1 kWh in oklestila akcijski radij na samo 214 kilometrov. Na koncu so Nemci hudomušno zapisali, da v tem primeru znani rek, ki pravi, da je pot v resnici cilj, povsem drži, ker bodo nemški turisti ob morebitnem obisku Hrvaške dlje časa na poti kot pa ga bodo preživeli na cilju.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vleka prikolice z električnim avtomobilom

Novinarje nemške revije AUTO ZEITUNG je tokrat zanimalo kako se obnese vleka počitniške prikolice z električnim avtomobilom.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc