Ja, prav ste prebrali. Honda CR-V e:FCEV je sicer priključni hibrid, vendar za premikanje uporablja vodik ali elektriko. To je seveda možno zato, ker poleg vodikove gorivne celice premore še večjo baterijo, ki jo je mogoče napolniti na polnilnici. Skupno spredaj postavljen elektromotor ponudi 129 kW (176 KM) moči in 310 Nm navora, rezervoar za vodik pa sprejme 4,3 kilograma plina, kar je dovolj za okoli 430 kilometrov vožnje. Poleg tega baterijski sklop pogoltne še dodatnih 17,7 kWh elektrike, kar je dovolj za dodatnih 46 kilometrov. Honda CR-V e:FCEV je sicer še dodatno uporaben zato, ker omogoča napajanje zunanjih naprav s skupno močjo 1500 vatov, kar pride prav še posebno pri kampiranju, delu na prostem ali pri kuhanju kave na parkirišču pred službo, s čimer lahko presenetite sodelavce.
slika
Zaradi drugačne porazdelitve teže so Hondini inženirji popolnoma spremenili nastavitve vzmetenja na obeh oseh, pri čemer so spredaj uporabili vpetje MacPherson, zadaj pa večvodilno premo. Bočna togost zadnjega dela se je tako povečala za 10 odstotkov, vzvojna togost zadnjega dela pa za 9 odstotkov v primerjavi z modeli z motorjem na notranje zgorevanje. Poleg tega so dodali še nove stabilizatorje, blažilnike in vzmeti. Honda CR-V e:FCEV je tudi prvi Hondin model, ki uporablja drugo generacijo gorivnih celic, ki so jih razvili skupaj s proizvajalcem avtomobilov General Motors. Po napovedih gre za precej bolj učinkovit, trpežen in bolj prefinjen sistem, ki je stroškovno bolj učinkovit od svojega predhodnika, saj naj bi stroške v primerjavi z gorivno celico Clarity zmanjšali za dve tretjini.
slika
Oblikovno se bo takšen CR-V razlikoval od ostalih v ponudbi po spremenjenih odbijačih, temnejših prtljažnih vratih, prozornih zadnjih lučeh in posebnih 10-krakih 18-palčnih platiščih. Trebuh avtomobila je povsem zaprt, da je izboljšan pretok zraka, posledično pa izboljšana tudi ekonomičnost. Poleg tega bo CR-V e:FCEV v ZDA, kjer bo na voljo čez nekaj mesecev, na razpolago samo z najboljšo opremo, torej z ogrevanima in električno nastavljivima sprednjima sedežema, zvočnim sistemom Bose z 12 zvočniki, dvopodročno klimatsko napravo, električno pomičnimi vrati prtljažnika, ogrevanim volanom in podlago za brezžično polnjenje naprav. Poleg tega multimedijski sistem premore 9-palčni zaslon na dotik, digitalni merilniki imajo svoj 10,2-palčni zaslon. Cena ni znana.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vodik in elektrika

Honda CR-V na fotografijah sicer izgleda kot klasični priključni hibrid, vendar CR-V e:FCEV ponuja vožnjo ob pomoči vodika ali elektrike.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc