slika
Proti koncu leta 2021 so nas pri znamki Toyota presenetili s predstavitvijo striktno električno gnanega prototipa športnega avtomobila, ki bi pri tej znamki lahko nadaljeval tradicijo modela MR2. Sedaj so iz Japonske pricurljale nove informacije glede tega prototipa.
Avtomobil, ki so ga Japonci prvič pokazali v decembru leta 2021, se upira aktualni modi, ki je poskrbela za neskončen dotok novih SUV modelov, ker uteleša vse nekdanje vrednote (kompaktne zunanje mere, samo en par bočnih vrat, dvosedežnik, oblika sledi namenu, lahka masa in živahen bencinski pogonski sklop) pravih športnih avtomobilov iz vrst kupejev in njihovih odprtih sorodnikov. Po navedbah japonske revije Best Car magazine so se Japonci odločili, da si na začetku tega teksta omenjen prototip iz leta 2021, ki naj bi v serijski različici nosil logotipe znamke Gazoo Racing, zasluži prehod v serijsko proizvodnjo.
slika
slika
Po do sedaj znanih informacijah gre za športni avtomobil v velikosti aktualne mazde MX-5, ki naj bi z razumno prodajno ceno v območju od 16.500 do 21.000 ameriških dolarjev (približno) pritegnil veliko domačih in tujih kupcev.
Japonci ob tem ne stavijo na 'elektriko', posledično naj bi za samodejno premikanje tega vozila poskrbel 1,0-litrski blagohibridni pogonski sklop s pritaknjeno turbo tehnologijo. 3-valjni bencinski motor, ki ga razvijajo pri znamki Suzuki, bo lahko po potrebi mobiliziral približno 120 'konj' (88 kW) ter 200 Nm motornega navora, in to ob povezavi z nizko maso (približno 1000 kg), zato bo takšen avtomobilček povsem zadostno živahen (pospeševanje od 0-100 km/h v območju devetih sekund).
Pri znamki Toyota bodo ob tem poskrbeli za razvoj podvozja in vzmetenja, ki ga bo najbrž prispevala aktualna generacija toyote yaris, medtem ko so pri znamki Daihatsu zadolženi za ustvaritev dokončne serijske podobe bodočega kompaktnega japonskega športnika v stilu nekdanje toyote MR2, ki je v dveh generacijah zelo uspešno kopirala zasnovo (ob tem so jo tudi ponesli na višjo raven) ljudskega športnika s sredinsko nameščenim pogonskim sklopom, ki so jo iznašli Italijani s prihodom kultnega fiata X1/9.
Posted on

Vrnitev k tradicionalnim vrednotam

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc