Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, saj se slednji še vedno zelo dobro prodaja.
T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip ujeli že tretjič, tokrat med testiranjem zavornega sistema, je pa že zdaj jasno, da bo novi T-roc oblikovno podoben največjemu modelu tayron. Kamuflažna folija zakriva večjo masko v obliki satovja, podroben pogled pa razkriva tudi led trak, ki povezuje sprednje luči, takisto večje dovode zraka na spodnji strani odbijača. Poleg tega bosta na voljo osvetlena emblema spredaj in zadaj, kjer bo drugi led trak povezoval luči. V notranjosti bo seveda na voljo večji zaslon multimedijskega sistema, slednji bo znatno nadgrajen, k sreči pa bo na voljo še nekaj klasičnih gumbov, če ne drugače vsaj na volanu.

Drugi volkswagen T-roc bo izdelan naplatformi MQB evo, torej bo na voljo več elektrifikacije pogonskih sklopov. To seveda lahko celo pomeni, da bo T-roc prvič na voljo tudi kot priključni hibrid, v vsakem primeru pa bodo vsi pogoni blagohibridni. Za ljubitelje dizelskih motorjev bo za premikanje še vedno na voljo tudi 2,0-litrski turbodizelski TDI, ki bo ponudil ali 85 kW (116 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, vedno pa bo za prenos moči skrbel dvosklopčni robotizirani menjalnik DSG. Verjetno bo vstopni volkswagen T-roc še vedno poganjal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki ga bo dopolnjeval 1,5-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 110 kW (150 KM). Še več, za ljubitelje hitre vožnje bo na voljo volkswagen T-roc R, ki bo za premikanje uporabljal 2,0-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 221 kW (300 KM), čeprav se zna zgoditi, da bo dobil zmogljivejši stroj z močjo 245 kW (330 KM). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, saj so jih kupci enostavno kupili premalo.
Z izgledom največjega brata
Beri dalje