T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip ujeli že tretjič, tokrat med testiranjem zavornega sistema, je pa že zdaj jasno, da bo novi T-roc oblikovno podoben največjemu modelu tayron. Kamuflažna folija zakriva večjo masko v obliki satovja, podroben pogled pa razkriva tudi led trak, ki povezuje sprednje luči, takisto večje dovode zraka na spodnji strani odbijača. Poleg tega bosta na voljo osvetlena emblema spredaj in zadaj, kjer bo drugi led trak povezoval luči. V notranjosti bo seveda na voljo večji zaslon multimedijskega sistema, slednji bo znatno nadgrajen, k sreči pa bo na voljo še nekaj klasičnih gumbov, če ne drugače vsaj na volanu.
slika
Drugi volkswagen T-roc bo izdelan naplatformi MQB evo, torej bo na voljo več elektrifikacije pogonskih sklopov. To seveda lahko celo pomeni, da bo T-roc prvič na voljo tudi kot priključni hibrid, v vsakem primeru pa bodo vsi pogoni blagohibridni. Za ljubitelje dizelskih motorjev bo za premikanje še vedno na voljo tudi 2,0-litrski turbodizelski TDI, ki bo ponudil ali 85 kW (116 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, vedno pa bo za prenos moči skrbel dvosklopčni robotizirani menjalnik DSG. Verjetno bo vstopni volkswagen T-roc še vedno poganjal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki ga bo dopolnjeval 1,5-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 110 kW (150 KM). Še več, za ljubitelje hitre vožnje bo na voljo volkswagen T-roc R, ki bo za premikanje uporabljal 2,0-litrski turbobencinski štirivaljni TSI z močjo 221 kW (300 KM), čeprav se zna zgoditi, da bo dobil zmogljivejši stroj z močjo 245 kW (330 KM). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, saj so jih kupci enostavno kupili premalo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Z izgledom največjega brata

Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, saj se slednji še vedno zelo dobro prodaja.

Beri dalje
Lepši in sodobnejši
NOVICE
Lepši in sodobnejši
Dacia jogger
Iztok Krajnc
Test nosilcev koles na zadku
NOVICE
Test nosilcev koles na zadku
ADAC & TCS
Iztok Krajnc
Udobje francoskega glamurja
NOVICE
Udobje francoskega glamurja
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Prihaja že to pomlad
NOVICE
Prihaja že to pomlad
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Novo ime, stari akterji
NOVICE
Novo ime, stari akterji
FLYNT e-LCV
Iztok Krajnc
‘Beautifully Simplified’
NOVICE
‘Beautifully Simplified’
Slate Auto
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo dovolj
NOVICE
Majhni popravki bodo dovolj
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Rabljeni električarji
NOVICE
Rabljeni električarji
Poceni vstopnica v svet elektromobilnosti?
Iztok Krajnc
Ko še Mercedes-AMG počepne
NOVICE
Ko še Mercedes-AMG počepne
Brabus 700
Iztok Krajnc
Prerojena ikona
NOVICE
Prerojena ikona
BMW X5
Iztok Krajnc