Vzdevek moped, ki predstavlja okrajšavo nemške besedne zveze „MOtorrad“ mit „PEDalen“ (motorno kolo s pedali) smo dobili nekoliko kasneje, izbrali so ga na nekem, nam neznanem natečaju. Že v oktobru leta 1953 so na novi 'moped vlak' skočili tudi pri tedaj uveljavljeni motociklistični znamki NSU, ker so na takratnem frankfurtskem avtomobilskem salonu prvič predstavili njihov novi 49-kubični moped z imenom quickly, ki je na proizvodnih trakovih nadomestil močnejši model quick (delovna prostornina pogonskega sklopa: 98 kubičnih centimetrov, 1936-1953), čeprav so Nemci ob tem še vedno proizvajali dvokolesne modele fox, lux in max. Lahki (masa: 42 kg) quickly je uporabniku lahko ponudil 1 kilovat (1,4 KM) pogonske moči, ki mu je omogočil 'divjanje' s približno 40 km/h.
slika
Ker so bili to časi, ko se je povojna Zahodna Nemčija po uničujočih posledicah druge svetovne vojne pričela postavljati na noge, je skladno s tem pričelo naraščati tudi število ljudi, ki so si želeli in so si lahko privoščili tako imenovani „fahrbaren Untersatz“ ('mobilni podstavek') pod njihovimi zadnjicami. Če k temu prištejete še ugodno nemško prodajno ceno takšnega mopeda v višini povprečne 1,5 bruto plače (525 nemških mark), potem vas naval na tedanje prodajne salone znamke NSU sploh ne sme presenetiti, ker pri znamki NSU na začetku sploh niso bili sposobni zadovoljiti potreb kupcev, čeprav so ob tem hitro poskrbeli za dvig dnevnih kvot (iz 500 na 1000 primerkov) izdelanih mopedov. Za dodatnih 15 nemških mark so kupcu ob nakupu modela quickly dostavili še 'De Luxe' opremo v obliki priložene zračne tlačilke, prtljažnika in varnostne ključavnice.
slika
Leta 1957 se je pojavila še nova športno-elegantna različica z imenom 'Quickly Cavallino', ki je bila na voljo samo v rdeči barvi, ker so Nemci ob tem želeli posnemati italijansko 'la dolce vita' (sladko življenje) filozofijo. Leta 1959 se je pojavil 'sanjski' quickly T („Traum“-Quickly), ki je privabljal kupce z boljšo zaščito pred vremenskimi vplivi, dodatnim hlajenjem pogonskega sklopa ter zadnjim vzmetenjem. Leta 1960 so Nemci predstavili še športno različico quickly TT, ki ji je leta 1961 sledila še različica quickly TT/K, kjer črka K simbolizira 'Kickstarter'. Kariera modela quickly se je zaključila leta 1966, po tem, ko so kupcem dostavili približno 1,2 milijona takšnih mopedov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Začetnik nemške moped scene

Prvega januarja leta 1953 so v Nemčiji po predhodni odobritvi tedanjih nemških politikov ustoličili novo demokratično obliko (motorizirano dvokolo) ljudskega transporta, ki od lastnikov takšnih ni zahtevala registracije, plačila davka in vozniškega izpita.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc