slika
Pri Renaultu bodo z omejeno posebno izdajo modela megane R.S. ultime proslavili 47. obletnico Renaultsporta, obenem pa se bodo poslovili od nabritega megana in oznak R.S..
Renault je leta 1976 ustanovil športno divizijo Renaultsport, ki je od takrat kupcem ponudila kar nekaj hitrih cestnih avtomobilov, takisto nekaj dirkalnikov za Formulo 1, WRC in tudi Formulo E. Že decembra leta 2021 se je Renaultsport združil z Alpine, ki bo odslej ponujal hitre francoske avtomobile, kljub temu pa so se Francozi odločili znamki Renaultsport pomahati v slovo s posebnim primerkom modela megane R.S. z dodatno oznako ultime.
slika
Avtomobil bo izdelan na osnovi modela megane R.S. trophy, skupno pa jih bodo izdelali 'samo' 1.976, s čimer se hkrati poklanjajo letnici ustanovitve športne divizije Renaultsport. V celotni nameravajo avtomobil predstaviti v petek, na tokijskem avtomobilskem salonu, v primerjavi s klasičnim primerkom pa posebnež premore nekaj kozmetičnih sprememb, saj mehanskih na žalost skoraj ne bo. Megane R.S. ultime se bo ponašal z novimi nalepkami na strehi, pokrovu motorja, zadnjem odbijaču in na sprednjih blatnikih, izdelali pa so jih po vzoru novega Renaultovega logotipa in dodali letnico 1976. Na voljo bo v štirih barvah – beli, oranžni, rumeni in črni, poleg tega pa so razširili blatnike, spredaj za 60 in zadaj za 45 milimetrov, da bo imel še bolj impozantno držo na cesti. Izgled novinca zaokrožajo stranski dovodi zraka, žarometi R.S. vision in velik srednje postavljen izpuh.
slika
Renault megane R.S. ultime bo obut v 19-palčna platišča, na katerih bodo športne pnevmatike, poleg tega pa bo premogel še nižje in trše vzmetenje cup, takisto štirikolesno krmiljenje 4control.
Pogonski sklop ostaja nespremenjen, torej bo 1,8-litrski turbobencinski štirivaljnik proizvedel 221 kW (300 KM) moči in 420 Nm navora, v Evropi pa bo (na žalost) na voljo samo z robotiziranim menjalnikom z dvema sklopkama in šestimi stopnjami, na Japonskem tudi z ročnim menjalnikom. Moč se seveda prenaša na sprednji kolesi, do 100 km/h pa lahko megane R.S. ultime pospeši v 5,7 sekunde.
slika
V notranjosti sta spredaj kakopak športna školjkasta sedeža Recaro, oblečena v alcantaro, v odlagalnem mestu pred menjalnikom pa je še ploščica z zaporedno številko proizvodnje in s podpisom Laurenta Hurgona. Hurgon je bil namreč Renaultov testni voznik za megane R.S., z različico trophy-R pa je na Nürburgringu postavil tudi hitrostni rekord z avtomobilom na sprednji pogon. Če bo poseben megane R.S. ultime zapeljal tudi k nam zaenkrat še ni znano, bodo pa zanj gotovo hoteli več kot za megane R.S. trophy 300 EDC, ki ga pri nas dobite za najmanj 42.190 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zbogom megane R.S., zbogom Renaultsport

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc