Za zmešnjavo, ki jo omenjam v podnaslovu tega teksta, pa je krivo čudno poimenovanje tega prikupnega prototipa, ker Nemci ob tem omenjajo model prinz 4L, čeprav opazovalec v tem vozilu vidi kvečjemu nekoliko večjega prinza 1000 C, odnosno njegovo legendarno 'razgrajaško različico' z oznako TT/TTS (posledica vajeniške uporabe dirkaške 'ikonografije' v obliki izbuljenih zunanjih karoserijskih blatnikov in treh usmernikov zraka …). To je podobno kot da bi nekdo vzel karoserijo prvotnega Volkswagnovega pola in jo opremil z zunanjimi svetlobnimi telesi prvega golfa … Je to potem še polo ali je to že golf?
slika
Za osnovo njihovega projekta, ki so dokončali v približno šestih mesecih, so Audijevi vajenci uporabili 'žrtveno jagnje' v obliki serijskega modela prinz 4L iz leta 1961, ki so ga opremili z zunanjimi svetlobnimi telesi modela prinz 1000 C (1963-1972) in ob tem vanj vgradili električni pogonski sklop audija e-tron (2020) s 176 kW (239 KM) pogonske moči. Ker so ob tem izvedli dramatičen dvig (iz 22 kW na 176 kW) pogonske moči, so morali pri kompaktnem (dolžina: 344 cm) princu zamenjati tudi celotno podvozje, prispeval ga je aktualni audi A1. Majhne, dejansko urbane karoserijske mere tega prototipa so krive tudi za vgradnjo relativno majhnega paketa akumulatorjev (kapaciteta: 17,3 kWh), ki ga je za to priložnost prispeval hibridni audi Q7 TFSI e quattro.
slika
Bolj skrivnostne ostajajo zmogljivosti tega prototipa, ki s prepoznavno obliko dokazuje, da imajo tudi električni avtomobili lahko veliko karakterja, ker Nemci ob predstavitvi njihove 'Elektromod-Umbau' različice legendarnega NSU-ja niso razkrili informacij, ki so povezane s tem. Zmogljivosti takšnega avtomobila so po vsej verjetnosti več kot odlične, ker gre za dokaj lahek in majhen avtomobil z absurdno veliko zalogo pogonske moči, bolj skromen pa bo akcijski doseg, predvsem zaradi majhnega paketa vgrajenih akumulatorjev. Ob tem se človek vpraša, če se v koncernu Volkswagen morda pripravljajo tudi na oživitev znamke NSU …
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
NSU prinz 1000
slika
NSU prinz 1000
slika
NSU prinz 4
Posted on

Zmešnjava …

Letos mineva že 150 let od rojstva legendarne nemške znamke NSU, tega dejstva se je letos spomnila tudi skupina Audijevih vajencev, posledično smo dobili sodobno ‘restomod mush-up’ različico malega nemškega princa, ki jo seveda premika elektrika.

Beri dalje
Poceni električni hyundai
NOVICE
Poceni električni hyundai
Hyundai inster
Iztok Krajnc
Posebne izdaje za druga tržišča
NOVICE
Posebne izdaje za druga tržišča
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Posodobitev prihaja prihodnje leto
NOVICE
Posodobitev prihaja prihodnje leto
Škoda enyaq coupé
Iztok Krajnc
Ponovno rojstvo znamke Giannini
NOVICE
Ponovno rojstvo znamke Giannini
Giannini spettacolo
Iztok Krajnc
E-Auto? Nein danke!
NOVICE
E-Auto? Nein danke!
TÜV Mobility
Iztok Krajnc
Dirkalnik z motorjem V8
NOVICE
Dirkalnik z motorjem V8
Toyota GR GT3
Iztok Krajnc
Ku-ku, GTX je tu!
NOVICE
Ku-ku, GTX je tu!
Volkswagen ID.7 GTX
Iztok Krajnc
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
NOVICE
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
BMW serije 1
Iztok Krajnc
Prihaja električni cayenne
NOVICE
Prihaja električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Kitajci so izgubili prvo bitko
NOVICE
Kitajci so izgubili prvo bitko
GWM zapušča Evropo
Iztok Krajnc