Za zmešnjavo, ki jo omenjam v podnaslovu tega teksta, pa je krivo čudno poimenovanje tega prikupnega prototipa, ker Nemci ob tem omenjajo model prinz 4L, čeprav opazovalec v tem vozilu vidi kvečjemu nekoliko večjega prinza 1000 C, odnosno njegovo legendarno 'razgrajaško različico' z oznako TT/TTS (posledica vajeniške uporabe dirkaške 'ikonografije' v obliki izbuljenih zunanjih karoserijskih blatnikov in treh usmernikov zraka …). To je podobno kot da bi nekdo vzel karoserijo prvotnega Volkswagnovega pola in jo opremil z zunanjimi svetlobnimi telesi prvega golfa … Je to potem še polo ali je to že golf?
slika
Za osnovo njihovega projekta, ki so dokončali v približno šestih mesecih, so Audijevi vajenci uporabili 'žrtveno jagnje' v obliki serijskega modela prinz 4L iz leta 1961, ki so ga opremili z zunanjimi svetlobnimi telesi modela prinz 1000 C (1963-1972) in ob tem vanj vgradili električni pogonski sklop audija e-tron (2020) s 176 kW (239 KM) pogonske moči. Ker so ob tem izvedli dramatičen dvig (iz 22 kW na 176 kW) pogonske moči, so morali pri kompaktnem (dolžina: 344 cm) princu zamenjati tudi celotno podvozje, prispeval ga je aktualni audi A1. Majhne, dejansko urbane karoserijske mere tega prototipa so krive tudi za vgradnjo relativno majhnega paketa akumulatorjev (kapaciteta: 17,3 kWh), ki ga je za to priložnost prispeval hibridni audi Q7 TFSI e quattro.
slika
Bolj skrivnostne ostajajo zmogljivosti tega prototipa, ki s prepoznavno obliko dokazuje, da imajo tudi električni avtomobili lahko veliko karakterja, ker Nemci ob predstavitvi njihove 'Elektromod-Umbau' različice legendarnega NSU-ja niso razkrili informacij, ki so povezane s tem. Zmogljivosti takšnega avtomobila so po vsej verjetnosti več kot odlične, ker gre za dokaj lahek in majhen avtomobil z absurdno veliko zalogo pogonske moči, bolj skromen pa bo akcijski doseg, predvsem zaradi majhnega paketa vgrajenih akumulatorjev. Ob tem se človek vpraša, če se v koncernu Volkswagen morda pripravljajo tudi na oživitev znamke NSU …
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
NSU prinz 1000
slika
NSU prinz 1000
slika
NSU prinz 4
Posted on

Zmešnjava …

Letos mineva že 150 let od rojstva legendarne nemške znamke NSU, tega dejstva se je letos spomnila tudi skupina Audijevih vajencev, posledično smo dobili sodobno ‘restomod mush-up’ različico malega nemškega princa, ki jo seveda premika elektrika.

Beri dalje
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc
Nov dokaz kitajske samozavesti
NOVICE
Nov dokaz kitajske samozavesti
Yangwang U8
Iztok Krajnc
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
NOVICE
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Iztok Krajnc
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc