Model A310 (1971-1985) je moral zelo dolgo živeti v senci veliko bolj prepoznavnega starejšega brata (model A110), ker mu na začetku kariere ni uspelo v celoti nadomestiti špartansko športnega in posledično tekmovalno zelo uspešnega modela A110, temveč so ga približno šest let izdelovali vzporedno z modelom A110, od katerega je občutno daljši (+ 500 cm) in širši (+7 cm), posledično pa tudi veliko bolj udoben (sedežna zasnova 2+2, za 17 cm povečana medosna razdalja), ker je A310 prvi pravi serijski GT model znamke Alpine.
slika
Približno 20-članska mednarodna skupina oblikovalcev iz italijanskega podjetja ERRE Design Studio, ki jo vodi Hernan Charalambopoulos, se je ob 'projektiranju' naslednika prvotnega modela A310 osredotočilo predvsem na zelo karakterno podobo zunanjo (nos vozila s šestimi žarometi po vzoru citroëna SM (Série Maserati)) vozil iz prve (1971-1973) in druge (1973-1976) serije, ker so Francozi po mnenju številnih poznavalcev leta 1976 z uvedbo tretje serije (nos s samo še štirimi žarometi) pokvarili kultno podobo primerkov iz prve in druge serije. Ob tem so Italijani skušali obdržati tudi proporce vozila, posledično je tudi novi A310 dejansko kompakten (dolžina: 415 cm), vendar tudi občutno širši (+ 13 cm pri kolotekih, širina: 176 cm) od originala, poleg tega počiva na modnih 19-palčnih kolesih, medtem ko je original povsem dobro shajal z nameščenim setom 13-palčnih koles.
slika
Ob pogledu na priložene fotografije avtomobila, ki trenutno obstaja samo v virtualnem svetu lahko ugotovimo, da je Italijanom ob oblikovanju dostojnega naslednika modela A310 uspelo obdržati in ob tem tudi posodobiti vse linije, ki zaznamujejo obliko enega izmed kultnih francoskih športnih avtomobilov, ki se je v kasnejših, občutno močnejših verzijah lahko kosal z nemško GT legendo v obliki 'zimzelenega' porscheja 911. Ker gre v primeru novega modela A310 trenutno samo za oblikovno študijo, ne vemo prav nič glede možnega vgrajenega pogonskega sklopa, obstajajo pa informacije, ki namigujejo, da bodo za pogon dostojnega naslednika prvotne 'tristodesetke' morda uporabili kar elektriko, seveda pod pogojem, da bo temu virtualnemu prototipu sploh uspelo priti v proizvodnjo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
alpine A310
slika
alpine A310
Posted on

Italijanska obuditev francoske športne ikone

Iz Italije prihaja novica o poskusu obuditve legendarnega francoskega športnega avtomobila znamke Alpine (model A310).

Beri dalje
Zamenjava za huracan
NOVICE
Zamenjava za huracan
Lamborghini temerario
Iztok Krajnc
Zelo ekskluzivna izdaja
NOVICE
Zelo ekskluzivna izdaja
Bentley bentayga Apex edition by Mulliner
Iztok Krajnc
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
NOVICE
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
Projekt EXACT
Iztok Krajnc
Pripelje že prihodnje leto
NOVICE
Pripelje že prihodnje leto
Porsche 718 boxster electric
Iztok Krajnc
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
NOVICE
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
Automobile Propre
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
Opel frontera
Iztok Krajnc
Prvi električni AMG
NOVICE
Prvi električni AMG
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Kužkom prijazen koncept
NOVICE
Kužkom prijazen koncept
Genesis X dog concept
Iztok Krajnc
V Angliji je že na voljo!
NOVICE
V Angliji je že na voljo!
Toyota hilux GR sport II
Iztok Krajnc
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
NOVICE
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
Audi Q5
Iztok Krajnc