Model A310 (1971-1985) je moral zelo dolgo živeti v senci veliko bolj prepoznavnega starejšega brata (model A110), ker mu na začetku kariere ni uspelo v celoti nadomestiti špartansko športnega in posledično tekmovalno zelo uspešnega modela A110, temveč so ga približno šest let izdelovali vzporedno z modelom A110, od katerega je občutno daljši (+ 500 cm) in širši (+7 cm), posledično pa tudi veliko bolj udoben (sedežna zasnova 2+2, za 17 cm povečana medosna razdalja), ker je A310 prvi pravi serijski GT model znamke Alpine.
slika
Približno 20-članska mednarodna skupina oblikovalcev iz italijanskega podjetja ERRE Design Studio, ki jo vodi Hernan Charalambopoulos, se je ob 'projektiranju' naslednika prvotnega modela A310 osredotočilo predvsem na zelo karakterno podobo zunanjo (nos vozila s šestimi žarometi po vzoru citroëna SM (Série Maserati)) vozil iz prve (1971-1973) in druge (1973-1976) serije, ker so Francozi po mnenju številnih poznavalcev leta 1976 z uvedbo tretje serije (nos s samo še štirimi žarometi) pokvarili kultno podobo primerkov iz prve in druge serije. Ob tem so Italijani skušali obdržati tudi proporce vozila, posledično je tudi novi A310 dejansko kompakten (dolžina: 415 cm), vendar tudi občutno širši (+ 13 cm pri kolotekih, širina: 176 cm) od originala, poleg tega počiva na modnih 19-palčnih kolesih, medtem ko je original povsem dobro shajal z nameščenim setom 13-palčnih koles.
slika
Ob pogledu na priložene fotografije avtomobila, ki trenutno obstaja samo v virtualnem svetu lahko ugotovimo, da je Italijanom ob oblikovanju dostojnega naslednika modela A310 uspelo obdržati in ob tem tudi posodobiti vse linije, ki zaznamujejo obliko enega izmed kultnih francoskih športnih avtomobilov, ki se je v kasnejših, občutno močnejših verzijah lahko kosal z nemško GT legendo v obliki 'zimzelenega' porscheja 911. Ker gre v primeru novega modela A310 trenutno samo za oblikovno študijo, ne vemo prav nič glede možnega vgrajenega pogonskega sklopa, obstajajo pa informacije, ki namigujejo, da bodo za pogon dostojnega naslednika prvotne 'tristodesetke' morda uporabili kar elektriko, seveda pod pogojem, da bo temu virtualnemu prototipu sploh uspelo priti v proizvodnjo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
alpine A310
slika
alpine A310
Posted on

Italijanska obuditev francoske športne ikone

Iz Italije prihaja novica o poskusu obuditve legendarnega francoskega športnega avtomobila znamke Alpine (model A310).

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc