Model A310 (1971-1985) je moral zelo dolgo živeti v senci veliko bolj prepoznavnega starejšega brata (model A110), ker mu na začetku kariere ni uspelo v celoti nadomestiti špartansko športnega in posledično tekmovalno zelo uspešnega modela A110, temveč so ga približno šest let izdelovali vzporedno z modelom A110, od katerega je občutno daljši (+ 500 cm) in širši (+7 cm), posledično pa tudi veliko bolj udoben (sedežna zasnova 2+2, za 17 cm povečana medosna razdalja), ker je A310 prvi pravi serijski GT model znamke Alpine.
slika
Približno 20-članska mednarodna skupina oblikovalcev iz italijanskega podjetja ERRE Design Studio, ki jo vodi Hernan Charalambopoulos, se je ob 'projektiranju' naslednika prvotnega modela A310 osredotočilo predvsem na zelo karakterno podobo zunanjo (nos vozila s šestimi žarometi po vzoru citroëna SM (Série Maserati)) vozil iz prve (1971-1973) in druge (1973-1976) serije, ker so Francozi po mnenju številnih poznavalcev leta 1976 z uvedbo tretje serije (nos s samo še štirimi žarometi) pokvarili kultno podobo primerkov iz prve in druge serije. Ob tem so Italijani skušali obdržati tudi proporce vozila, posledično je tudi novi A310 dejansko kompakten (dolžina: 415 cm), vendar tudi občutno širši (+ 13 cm pri kolotekih, širina: 176 cm) od originala, poleg tega počiva na modnih 19-palčnih kolesih, medtem ko je original povsem dobro shajal z nameščenim setom 13-palčnih koles.
slika
Ob pogledu na priložene fotografije avtomobila, ki trenutno obstaja samo v virtualnem svetu lahko ugotovimo, da je Italijanom ob oblikovanju dostojnega naslednika modela A310 uspelo obdržati in ob tem tudi posodobiti vse linije, ki zaznamujejo obliko enega izmed kultnih francoskih športnih avtomobilov, ki se je v kasnejših, občutno močnejših verzijah lahko kosal z nemško GT legendo v obliki 'zimzelenega' porscheja 911. Ker gre v primeru novega modela A310 trenutno samo za oblikovno študijo, ne vemo prav nič glede možnega vgrajenega pogonskega sklopa, obstajajo pa informacije, ki namigujejo, da bodo za pogon dostojnega naslednika prvotne 'tristodesetke' morda uporabili kar elektriko, seveda pod pogojem, da bo temu virtualnemu prototipu sploh uspelo priti v proizvodnjo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
alpine A310
slika
alpine A310
Posted on

Italijanska obuditev francoske športne ikone

Iz Italije prihaja novica o poskusu obuditve legendarnega francoskega športnega avtomobila znamke Alpine (model A310).

Beri dalje
Prihaja ultra supra?
NOVICE
Prihaja ultra supra?
Toyota GRMN supra
Iztok Krajnc
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
NOVICE
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
Cupra formentor
Iztok Krajnc
Električna robustnost
NOVICE
Električna robustnost
Smart #5 concept
Iztok Krajnc
Tudi CLA bo goltal elektrone
NOVICE
Tudi CLA bo goltal elektrone
Mercedes-AMG CLA
Iztok Krajnc
Večja baterija, večji doseg
NOVICE
Večja baterija, večji doseg
Ford E-transit
Iztok Krajnc
Ekstremno testiranje električnega range roverja
NOVICE
Ekstremno testiranje električnega range roverja
Range rover electric
Iztok Krajnc
Vse bo povsem novo
NOVICE
Vse bo povsem novo
Mercedes-Benz razred V
Iztok Krajnc
Korak naprej na vseh področjih
NOVICE
Korak naprej na vseh področjih
Opel grandland
Iztok Krajnc
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc