Ta bo končno bolj prijazna tudi do vaših mobilnih naprav, ker vemo, da vas je vse manj, ki vsebine spremljate na velikih računalnikih za mizo. Je veliko bolj prijetno brati ali gledati video udobno v kavču ali pa v avtu kot sopotnik.

Stare vsebine so seveda še vedno na voljo na stari.volan.si, če boste želeli kaj poiskati, se bomo pa potrudili, da jih boste prej ali slej lahko našli tudi na naši novi in bistveno bolj pregledni strani. Če imate kakršnekoli komentarje, jih bomo z veseljem prebrali na [email protected]

in upoštevali, če bo le možno! Za prve obiskovalce pa smo skupaj s Casiom, ki s svojo znamko G-shock praznuje že 40 let, pripravili atraktivno nagradno igro, zato se le prijavite na naše novičke, ker bomo vsak teden izžrebali nagrajenca, ki bo dobil novo uro G-shock. Mi obljubimo, da bomo pripravljali ogromno zanimive vsebine, vi pa nas le pridno obiskujte, morda vsaj na začetku potrpite še ob kakšni napakici, predvsem pa uživajte v vsem, kar smo in bomo ustvarili!
Posted on

Volan ima novo stran!

Po toliko letih je pa res že prišel čas za posodobitev, a ne! V skladu z najnovejšimi trendi smo izdelali novo stran.

Beri dalje
Prihaja ultra supra?
NOVICE
Prihaja ultra supra?
Toyota GRMN supra
Iztok Krajnc
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
NOVICE
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
Cupra formentor
Iztok Krajnc
Električna robustnost
NOVICE
Električna robustnost
Smart #5 concept
Iztok Krajnc
Tudi CLA bo goltal elektrone
NOVICE
Tudi CLA bo goltal elektrone
Mercedes-AMG CLA
Iztok Krajnc
Večja baterija, večji doseg
NOVICE
Večja baterija, večji doseg
Ford E-transit
Iztok Krajnc
Ekstremno testiranje električnega range roverja
NOVICE
Ekstremno testiranje električnega range roverja
Range rover electric
Iztok Krajnc
Vse bo povsem novo
NOVICE
Vse bo povsem novo
Mercedes-Benz razred V
Iztok Krajnc
Korak naprej na vseh področjih
NOVICE
Korak naprej na vseh področjih
Opel grandland
Iztok Krajnc
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc