Ta je takoj na voljo v vseh treh pogonskih izvedenkah, torej kot samopolnilni hibrid, priključni hibrid in popolnoma električno vozilo. Na pogled je bolj drzen in v skladu z novini Kiinimi oblikovalskimi smernicami, s 4,4 metra dolžine so vse motorne izvedenke enako dolge, je pa povsem električna za 25 milimetrov višja od ostalih dveh, ker je v dnu pač skrita veliko večja baterija. Prav tako se razlikuje prostornina prtljažnikov: priključni hibrid ponuja 348 litrov, samopolnilni 451, električna različica pa kar 475 litrov prostora. Morda ne tako zanemarljiv podatek, če niro potrebujete kot družinsko vozilo.
slika
Uporabnike električnega nira bo najbrž razveselilo še dejstvo, da ima 'frunk', torej sprednji prtljažnik s prostornino dodatnih 20 litrov za hrambo polnilnega kabla. Znotraj pričakujte ogromen zaslon, ki se razteza pred voznikom in vse do sredine, kar nekaj ostaja še fizičnih stikal, vse skupaj je tično izdelano, za zadnjo polico pa so uporabili 75-odstotno reciklirana PET-vlakna.
slika
Klasičen hibrid je torej osnova ponudbe in z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem v nosu ter majhnim elektromotorjem ponuja 141 ’konjičkov’ oziroma nekaj več kot 100 kW moči. Priključni hibrid je močnejši in skupaj zmore 183 ’konjičkov’, baterija ponuja 11,1 kWh, kar bo najbrž dovolj za do 40 povsem električnih kilometrov, baterijo pa boste polnili z največ 3,3 kW, kolikor je moč vgrajenega polnilnika. 4 ure in bo polna.
slika
Električni niro ima baterijo s kapaciteto 65 kilovatnih ur, polnili jo boste na 11-kilovatni klasični polnilnici ali pa z največ 72 kilovati na enosmerni polnilnici. Pohvale je vredno dejstvo, da sta polnilna vtiča dva, eden spredaj in drugi ob strani, ker je priključitev na različne polnilnice tako enostavnejša. 204 ’konji’ moči so na voljo le s sprednjim pogonom, polnilni čas pa okoli ene ure ali dobrih 6 ur na klasični polnilnici. Po meritvah WLTP je obljubljen doseg 460 kilometrov, v praksi pa najbrž okoli 300.
slika
S cenami je tako: samopolnilni hibrid je na voljo od 30.199 EUR dalje, priključni hibrid z opremo GT line bo vaš za 43.999 EUR, električni niro z opremo LX fun in brez subvencije pa za 42.799 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kia niro

Od leta 2016 je v Evropi na ceste zapeljalo že 400.000 vozil kia niro. Takrat je namreč na ceste zapeljala hibridna različica, leto pozneje se ji je pridružila priključnohibridna, še leto pozneje pa popolnoma električna. Zdaj je tu povsem novi niro.

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš