Audi A7 bo na voljo tako kot limuzina in karavan, tokrat pa smo dobili vohunske fotografije limuzine, ki jo vneto testirajo na javnih cestah v Nemčiji. Novinec bo izdelan na posodobljeni platformi MLB, ki jo zdaj imenujejo PPC (premium platform combustion), slednja pa bo še kar nekaj let zagotavljala vgradnjo motorjev na notranje zgorevanje. Audi A7 bo vseeno imel elektrificirane pogonske sklope, tako da bo večina motorjev blagih hibridov, seveda pa bo na voljo tudi nekaj priključnohibridnih pogonov, ki bodo audi A7 samo na elektriko lahko prepeljali dobrih 100 kilometrov daleč. Verjetno bodo motorji premogli samo štiri valje, upamo, da bodo na voljo tudi s šestimi, vsekakor pa lahko pozabimo na turbobencinski osemvaljnik iz RS 6. RS 7 bo, upamo, imel šetsvaljni turbobencinski motor, ki bo del priključnohibridnega pogonskega sklopa. Davek, ki ga moramo plačevati, zaradi neumnih bruseljskih izmišljotin.
slika
Oblikovno drastičnih sprememb med A6 in A7 ne pričakujemo, čeprav bosta tehnološko precej različna avtomobila, bo pa A7 premogel drugačne luči, ki bodo spredaj iz po ene enote na vsaki strani, seveda bolj odprto masko in na zadku led trak čez celotno širino, ki pa se bo na vsaki strani usmeril navzdol, proti odbijaču. Še več podobnosti bo v notranjosti, kjer pričakujemo tri zaslon na armaturni plošči, seveda pri najbolje založenih primerkih, novo obliko volana z na dotik občutljivimi površinami, zelo napreden projekcijski prikazovalnik in na vratih še cel kup novih gumbov za upravljanje z lučmi in drugimi funkcijami. Vstopni audi A7 bo stal okoli 57.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Klasika ne gre iz mode

Vemo, da so pri Audiju sprejeli slabo odločitev in model A6 preimenovali v A7, na mestu prejšnjega pa je zdaj električni avtomobil. K sreči klasika ne gre iz mode, zato se stari A6 že kmalu vrača kot A7, vendar s hibridnim pogonom.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc