Kitajski avtomobili postajajo vse bolj sodobni, vse boljši in mnogi prihajajo tudi na naš trg. Zato sta Matej in Anže na Kitajskem preverila Kitajce.
Kitajske avtomobile, da se razumemo. Dejansko sta najprej v Šanghaju porabila pol dneva za to, da sta si dala izdelati posebno prometno dovoljenje, ki jima je omogočalo vožnjo po Šanghaju in okolici, drugod pa ne, nato pa sta se odpravila raziskovati Kitajsko v luxeedu R7. Začela sta med stolpnicami in po precej dolgem času prispela dobrih 360 kilometrov stran v mesto Wuhu, na poti pa sta ugotovila, da Kitajci vozijo obupno, da so ceste super in da sama ne smeta voziti po hitri cesti, ker bi naj bilo to preveč nevarno za Mateja in Anžeta. Seveda sta spoznala še jaeocoo J5, ki bo konec leta verjetno že na naših cestah, katere druge znamke sta še preskusila in kako strogi so pravzaprav Kitajci pa boste videli v tokratnem prispevku. Poleg tega smo preverili, kako se obnese 1,2-litrska hibridna motorizacija v peugeotih 3008 in 5008, testirali smo hondo CR-V s priključnohibridnim pogonom, med drugim pa smo tudi mlade vprašali, kako so lahko na cestah še bolj varni. Skrb vzbujajoča je statistika, si so jo zbrali pri Zavarovalnici Triglav, saj se preveč ljudi namreč zavestno odloča, da na glavi ne bodo imeli čelade. Čelada naj bo vedno na glavi, tudi če se s kolesom, skirojem ali mopedom peljete samo 30 metrov.