slika
Bavarci so pokazali svoja modela X5 M competition in X6 M competition, ki na papirju prekipevata od moči. Posodobljen blagohibridni pogonski sklop namreč ponuja kar 625 'vrancev'.
Prvič v zgodovini znamke BMW bosta dva modela M prejela 48-voltno blagohibridno tehnologijo, ki bo pomagala 4,4-litrskemu turbobencinskemu motorju V8, da bo porabil kakšen mililiter goriva manj. Skupno bo na voljo 460 kW (625 KM) moči in 750 Nm navora med 1.800 in 5.800 vrtljaji. To je seveda dovolj da se oba behemota do 100 km/h poženeta v 3,6 sekunde, pri obeh je hitrost tudi elektronsko omejena na 250 km/h, kar se ob opcijskem in doplačljivem paketu lahko povzpne na 290 km/h. Za tako hitre pospeške je kriv tudi elektrificiran 8-stopenjski samodejni menjalnik s hidravličnimi nosilci, ki omogoča, da se moč ekstremno hitro prenese na štirikolesni pogon xDrive in zadnji diferencial, čeprav v programu sport ni mogoč prenos samo na zadnji kolesi, kot pri M5 competition.
slika
Bavarci so poleg tega vgradili še sistem preprečevanja zdrsa pogonskih koles, ki deluje v povezavi s štirikolesnim pogonom, zadnjim diferencialom in sistemom za nadzor stabilnosti, kar omogoča še večjo dinamiko med ovinki. Sistem po pričevanju inženirjev deluje kar 10 krat hitreje kot običajni programi za nadzor oprijema, k temu pa lahko dodate še aktivno športno vzmetenje M s prilagodljivimi blažilniki in progresivno krmiljenje, ki omogoča večjo neposrednost pri višjih hitrostih.
slika
Seveda so novosti tudi kozmetične narave, saj sta oba modela še malo bolj dinamično zašiljena z ožjimi lučmi in horizontalnimi linijami v maski, X6 M competition ima še poseben usmerjevalnik zraka na sprednjem odbijaču.
Zadek prinaša drugačno grafiko zadnjih luči, ki so zatemnjene, veliko športnih dodatkov pa je tudi v notranjosti, kjer sta spredaj športna sedeža M, takisto športni volan in stopalke ter varnostni pasovi. Obenem oba osvežena modela premoreta novejšo izdajo notranjosti z dvema zaslonoma, ki v diagonalo merita 12,3 in 14,9 palcev. Seveda bo na voljo cel kup dodatne opreme, tudi usnje merino, še bolj športno zašiljen izpušni sistem M sport, štiripodročna klimatska naprava in še bi lahko naštevali, vstopna cena za X5 M competition pa bo okoli 160 tisočakov, za X6 M competition še 3 tisočake več. Oba bosta na cestah še to pomlad.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Blagi hibrid ima 625 ‘konjev’

Beri dalje
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Fizioterapija za policiste obvezna
NOVICE
Fizioterapija za policiste obvezna
BMW M2 by AC Schnitzer
Iztok Krajnc
Kup novosti že od februarja
NOVICE
Kup novosti že od februarja
Toyota yaris
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc