Bavarci so pokazali svoja modela X5 M competition in X6 M competition, ki na papirju prekipevata od moči. Posodobljen blagohibridni pogonski sklop namreč ponuja kar 625 'vrancev'.
Prvič v zgodovini znamke BMW bosta dva modela M prejela 48-voltno blagohibridno tehnologijo, ki bo pomagala 4,4-litrskemu turbobencinskemu motorju V8, da bo porabil kakšen mililiter goriva manj. Skupno bo na voljo 460 kW (625 KM) moči in 750 Nm navora med 1.800 in 5.800 vrtljaji. To je seveda dovolj da se oba behemota do 100 km/h poženeta v 3,6 sekunde, pri obeh je hitrost tudi elektronsko omejena na 250 km/h, kar se ob opcijskem in doplačljivem paketu lahko povzpne na 290 km/h. Za tako hitre pospeške je kriv tudi elektrificiran 8-stopenjski samodejni menjalnik s hidravličnimi nosilci, ki omogoča, da se moč ekstremno hitro prenese na štirikolesni pogon xDrive in zadnji diferencial, čeprav v programu sport ni mogoč prenos samo na zadnji kolesi, kot pri M5 competition.
Bavarci so poleg tega vgradili še sistem preprečevanja zdrsa pogonskih koles, ki deluje v povezavi s štirikolesnim pogonom, zadnjim diferencialom in sistemom za nadzor stabilnosti, kar omogoča še večjo dinamiko med ovinki. Sistem po pričevanju inženirjev deluje kar 10 krat hitreje kot običajni programi za nadzor oprijema, k temu pa lahko dodate še aktivno športno vzmetenje M s prilagodljivimi blažilniki in progresivno krmiljenje, ki omogoča večjo neposrednost pri višjih hitrostih.
Seveda so novosti tudi kozmetične narave, saj sta oba modela še malo bolj dinamično zašiljena z ožjimi lučmi in horizontalnimi linijami v maski, X6 M competition ima še poseben usmerjevalnik zraka na sprednjem odbijaču.
Zadek prinaša drugačno grafiko zadnjih luči, ki so zatemnjene, veliko športnih dodatkov pa je tudi v notranjosti, kjer sta spredaj športna sedeža M, takisto športni volan in stopalke ter varnostni pasovi. Obenem oba osvežena modela premoreta novejšo izdajo notranjosti z dvema zaslonoma, ki v diagonalo merita 12,3 in 14,9 palcev. Seveda bo na voljo cel kup dodatne opreme, tudi usnje merino, še bolj športno zašiljen izpušni sistem M sport, štiripodročna klimatska naprava in še bi lahko naštevali, vstopna cena za X5 M competition pa bo okoli 160 tisočakov, za X6 M competition še 3 tisočake več. Oba bosta na cestah še to pomlad.
Blagi hibrid ima 625 ‘konjev’
Beri dalje