Toyoti proace in proace city nista japonski produkt, saj sta izdelka nastala v kolaboraciji s skupino Stellantis. Zato je jasno, da so po Citroënu, Oplu in Peugeotu zdaj osvežena modela proace in proace city pokazali tudi pri Toyoti. Kaj je torej novega? V prvi vrsti izgled obraza, kjer so spremenili masko in jo zaprli, novi so tudi žarometi in sprednji odbijač. Toyota proace bo na voljo s srednje dolgim in podaljšanim medosjem, tudi s samo dvema vrstama sedežev in tudi kot poltovornjak z možnostjo dodatnih nadgradenj. PRoace bo lahko skupno pospravil za 6,6 m3 tovora do skupne teže 1400 kilogramov, obenem pa bo lahko vlekel tovor težek 2500 kilogramov. Tudi manjši proace city bo na voljo v dveh dolžinah, pri čemer bo krajša izdaja pospravila za 3,8 m3 tovora, daljša pa za 4,4 m3, pri čemer bosta oba lahko skupno naložila največ eno tono tovora.
slika
toyota proace city
Vstopni proace city z bo deležen 10-palčnega zaslona na dotik in dodatnega zaslona za digitalne merilnike pred voznikom, takisto bo na voljo cel paket varnostnih sistemov, med drugim samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje voznega pasu, opozorilnik pred naletom od spredaj in parkirni senzorji zadaj. Enako opremo bo dobil tudi vstopni kombi proace. Za premikanje manjšega proace city bo skrbel 1,5-litrski turbodizelski motor, ki bo proizvedel ali 75 kW (101 KM) ali 96 kW (130 KM) moči, večji 2,0-litrski turbodizelski motor pa bo premikal kombi proace in bo ponudil ali 106 kW (145 KM) ali 130 kW (177 KM), pri čemer bo zmogljivejša izdaja spojena samo s samodejni menjalnikom z osmimi stopnjami. Poleg tega bo kombi premogel tudi 1,5-litrski turbodizelski stroj, ki bo ponudil 88 kW (120 KM) moči, slednji pa bo, tako kot večji brat z manj moči, premogel ročni menjalnik s šesteimi stopnjami. Prvi primerki bodo pri strankah že konec aprila, vstopna modela pa ne bi smela biti dražja od aktualnih, ki jih dobite za najmanj 25.350 EUR (proace city) oziroma 42.550 EUR (proace).
Posted on

Čas je za nov izgled

Medtem ko so pri Peugeotu, Citroënu in Oplu že pokazali svoje posodobljene avtomobile, so zdaj enako naredili tudi pri Toyoti.

Beri dalje
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc