slika
Južnokorejci so pokazali drugo generacijo modela kona, ki bo tudi v prihodnje na voljo s hibridnim, blagohibridnim in popolnoma električnim pogonskim sklopom. Novinca pričakujemo poleti.
Redki proizvajalci si v negotovih časih upajo biti drzni pri obliki svojih avtomobilov, česar pa ne moremo trditi za Hyundai. Druga generacija modela kona bo namreč zelo futuristično drzna in se bo opirala na obliko električnega modela ioniq 5, predvsem pa bo ponujala tudi bolj prostorno notranjost. Kona bo namreč v drugo kar 15 centimetrov daljša, torej skupno 4.355 milimetrov, poleg tega pa bo avtomobil za 2,5 centimetra tudi širši. S 6 centimetrov daljšim medosjem bodo skušali odpraviti manj prostora za noge zadnjih potnikov in manjši prtljažnik.
slika
Oblikovalci so se najprej lotili oblike popolnoma električne izdaje, šele nato so dodelali še zunanji izgled ostalih izdaj.
slika
Tudi zato bo obraz zelo sofisticiran s svetlečim trakom spredaj, ki bo na električnih izdajah bolj napreden kot pri klasičnih. Poleg tega so kolesne odprtine dodatno poudarili z obilico črne plastike, podobno kot Toyota pri električnem bZ4X, kar doda pridih mogočnih terenskih sposobnosti, ki jih kona seveda ne bo imela. Če se obraz zdi zelo gladek in zaobljen pa je več pregibov na strani, podobno kot pri modelu tucson, v osnovi pa bo kona obuta v 19-palčna platišča. Tudi v prihodnje bo obstajala nabrita izdaja N line, pri klasičnih robotizacijah, ki bo dodala nekaj več črne barve, velik strešni spojler, drugačna odbijača in verjetno tudi manjšo oddaljenost od tal.
slika
Velik napredek pričakujemo v notranjosti, ki bo očitno v prihodnje še bolj prefinjena s svetlimi materiali, ki bodo poskrbeli za občutek zračnosti. Digitalne merilnike na verjetno 10,25-palčnem zaslonu bodo s plastiko povezali v navidezno ukrivljen en velik zaslon, zaslon za multimedijo pa bo v diagonalo meril 12,3 palcev. Sam multimedijski sistem bo po napovedih precej bolj napreden in intuitiven, poleg tega pa pričakujemo tudi več različnih grafik za digitalne merilnike. Prestavno ročico so prestavili za volan, podobno kot pri volkswagnih ID in BMWjih i3, s tem pa so sprostili prostor med sprednjima sedežema in na sredinski konzoli omogočili več odlagalnih mest. Še ena stvar, ki nam je všeč, so klasični gumbi, ki jih bo na armaturi kar nekaj. Neposredno pod zaslonom multimedije bodo najpomembnejše bližnjice, pod njimi klasični gumbi za upravljanje s prezračevanjem. Odlično! Poleg tega bo na spodnji strani armature še nekaj vhodov USB tipa C za polnjenje naprav, ob doplačilu tudi podlaga za brezžično polnjenje naprav in še izbirnik za različne programe vožnje ter vklop in izklop asistenčnih sistemov in ogrevanja oziroma prezračevanja sprednjih sedežev.
slika
Tehničnih podrobnosti še na žalost niso razkrili, bo pa nova kona izdelana na platformi K3, ki podlaga tudi najnovejši kia niro. Po vsej verjetnosti kona v drugo ne bo imela priključnohibridnega pogona, bo pa na voljo blagi hibrid z 48-voltno napeljavo.
V tem primeru bo verjetno za pogon skrbel samo 1,0-litrski turbobencinski motor, prav tako pa bo pod pokrovom motorja hibridne različice 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z Atkinsonovim ciklom. Popolnoma električna izdaja bo verjetno premogla samo še 150-kilovatni elektromotor (204 KM), moč pa se bo prenašala na sprednji kolesi. Verjetno bo na voljo tudi samo en baterijski sklop, gotovo samo večji, ki bi lahko pogoltnil do 69 kWh elektrike. V primerjavi z dosedanjim bo bolj napreden, tudi zaradi izboljšanega upravljanja baterije pa bo mogoče s polno prevoziti več kilometrov, skupno do slabih 500.
Nova hyundai kona prihaja poleti, za vstopni model pa bo verjetno treba odšteti malenkost več kot za aktualni model, ki ga lahko dobite za najmanj 20.370 EUR (akcijska cena 17.870 EUR). Hibridni model vas bo trenutno olajšal za najmanj 27.280 EIR (akcijska cena 24.780 EUR), popolnoma električna izdaja (39,2 kWh) pa vas brez subvencije stane najmanj 36.880 EUR, z večjo baterijo (64 kWh) najmanj 41.880 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hyundai kona

Južnokorejci so pokazali drugo generacijo modela kona, ki bo tudi v prihodnje na voljo s hibridnim, blagohibridnim in popolnoma električnim pogonskim sklopom. Novinca pričakujemo poleti.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc