slika
Južnokorejci so pokazali drugo generacijo modela kona, ki bo tudi v prihodnje na voljo s hibridnim, blagohibridnim in popolnoma električnim pogonskim sklopom. Novinca pričakujemo poleti.
Redki proizvajalci si v negotovih časih upajo biti drzni pri obliki svojih avtomobilov, česar pa ne moremo trditi za Hyundai. Druga generacija modela kona bo namreč zelo futuristično drzna in se bo opirala na obliko električnega modela ioniq 5, predvsem pa bo ponujala tudi bolj prostorno notranjost. Kona bo namreč v drugo kar 15 centimetrov daljša, torej skupno 4.355 milimetrov, poleg tega pa bo avtomobil za 2,5 centimetra tudi širši. S 6 centimetrov daljšim medosjem bodo skušali odpraviti manj prostora za noge zadnjih potnikov in manjši prtljažnik.
slika
Oblikovalci so se najprej lotili oblike popolnoma električne izdaje, šele nato so dodelali še zunanji izgled ostalih izdaj.
slika
Tudi zato bo obraz zelo sofisticiran s svetlečim trakom spredaj, ki bo na električnih izdajah bolj napreden kot pri klasičnih. Poleg tega so kolesne odprtine dodatno poudarili z obilico črne plastike, podobno kot Toyota pri električnem bZ4X, kar doda pridih mogočnih terenskih sposobnosti, ki jih kona seveda ne bo imela. Če se obraz zdi zelo gladek in zaobljen pa je več pregibov na strani, podobno kot pri modelu tucson, v osnovi pa bo kona obuta v 19-palčna platišča. Tudi v prihodnje bo obstajala nabrita izdaja N line, pri klasičnih robotizacijah, ki bo dodala nekaj več črne barve, velik strešni spojler, drugačna odbijača in verjetno tudi manjšo oddaljenost od tal.
slika
Velik napredek pričakujemo v notranjosti, ki bo očitno v prihodnje še bolj prefinjena s svetlimi materiali, ki bodo poskrbeli za občutek zračnosti. Digitalne merilnike na verjetno 10,25-palčnem zaslonu bodo s plastiko povezali v navidezno ukrivljen en velik zaslon, zaslon za multimedijo pa bo v diagonalo meril 12,3 palcev. Sam multimedijski sistem bo po napovedih precej bolj napreden in intuitiven, poleg tega pa pričakujemo tudi več različnih grafik za digitalne merilnike. Prestavno ročico so prestavili za volan, podobno kot pri volkswagnih ID in BMWjih i3, s tem pa so sprostili prostor med sprednjima sedežema in na sredinski konzoli omogočili več odlagalnih mest. Še ena stvar, ki nam je všeč, so klasični gumbi, ki jih bo na armaturi kar nekaj. Neposredno pod zaslonom multimedije bodo najpomembnejše bližnjice, pod njimi klasični gumbi za upravljanje s prezračevanjem. Odlično! Poleg tega bo na spodnji strani armature še nekaj vhodov USB tipa C za polnjenje naprav, ob doplačilu tudi podlaga za brezžično polnjenje naprav in še izbirnik za različne programe vožnje ter vklop in izklop asistenčnih sistemov in ogrevanja oziroma prezračevanja sprednjih sedežev.
slika
Tehničnih podrobnosti še na žalost niso razkrili, bo pa nova kona izdelana na platformi K3, ki podlaga tudi najnovejši kia niro. Po vsej verjetnosti kona v drugo ne bo imela priključnohibridnega pogona, bo pa na voljo blagi hibrid z 48-voltno napeljavo.
V tem primeru bo verjetno za pogon skrbel samo 1,0-litrski turbobencinski motor, prav tako pa bo pod pokrovom motorja hibridne različice 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z Atkinsonovim ciklom. Popolnoma električna izdaja bo verjetno premogla samo še 150-kilovatni elektromotor (204 KM), moč pa se bo prenašala na sprednji kolesi. Verjetno bo na voljo tudi samo en baterijski sklop, gotovo samo večji, ki bi lahko pogoltnil do 69 kWh elektrike. V primerjavi z dosedanjim bo bolj napreden, tudi zaradi izboljšanega upravljanja baterije pa bo mogoče s polno prevoziti več kilometrov, skupno do slabih 500.
Nova hyundai kona prihaja poleti, za vstopni model pa bo verjetno treba odšteti malenkost več kot za aktualni model, ki ga lahko dobite za najmanj 20.370 EUR (akcijska cena 17.870 EUR). Hibridni model vas bo trenutno olajšal za najmanj 27.280 EIR (akcijska cena 24.780 EUR), popolnoma električna izdaja (39,2 kWh) pa vas brez subvencije stane najmanj 36.880 EUR, z večjo baterijo (64 kWh) najmanj 41.880 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hyundai kona

Južnokorejci so pokazali drugo generacijo modela kona, ki bo tudi v prihodnje na voljo s hibridnim, blagohibridnim in popolnoma električnim pogonskim sklopom. Novinca pričakujemo poleti.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc