slika
V naslednjih nekaj letih bomo lahko videli vse več električnih poltovornjakov, gotovo tudi električen RAM 1500, ki ga že zdaj predstavljajo s konceptom 1500 revolution concept
Pri proizvajalcu RAM se pripravljajo na predstavitev svojega prvega povsem električnega poltovornjaka, zato so nam že zdaj pokazali konceptno vozilo s podaljšanim tovornim delom in tremi vrstami sedežev.
V naslednjih nekaj letih bomo lahko videli vse več električnih poltovornjakov, gotovo tudi električen RAM 1500, ki ga že zdaj predstavljajo s konceptom 1500 revolution concept. Oblikovno se koncept razlikuje od svojih predhodnikov z motorji na notranje zgorevanje, vsesplošna oblika pa seveda ostaja prepoznavna. Nov je led svetlobni podpis na obrazu, osvetljen je tudi logotip RAM, ki pri proizvodni različici verjetno ne bo več osvetljen, vsesplošno pa se zdi, da bo pomanjkanje motorja na notranje zgorevanje dobro delo obliki, ki deluje bolj elegantno. Še več, koncept premore tudi par samomorilskih vrat za natovarjanje zadnjih potnikov, ki pa jih pri proizvodni različici ne pričakujemo.
slika
Pričakujemo pa ogromno prostora v notranjosti in mogoče tudi par poklopnih dodatnih sedežev za drugo vrsto sedežev, ki jih premore koncept. Poleg tega je mogoče sredinsko konzolo odstraniti in ustvariti ravno delovno podlago, koncept pa lahko prevaža stvari dolge do 5,5 metra, zaradi dodatnega razširjenega tovornega dela, ki zadnji del poveže z odlagalnim mestom pod sprednjim pokrovom. Oblika sprednjih luči je enaka obliki ambientalne osvetlitve armaturne plošče, kjer sta na sredini dva multimedijska zaslona povezana v enega. Digitalni merilniki tokrat niso na zaslonu pred voznikom, temveč se projicirajo na vetrobran preko projekcijskega prikazovalnika z razširjeno resničnostjo.
slika
Podatkov o pogonu na žalost nimamo, vemo pa, da je koncept izdelan na platformi STLA, ki so jo pri skupini Stellantis izdelali za uporabo pri električnih poltovornjakih in velikih SUVjih.
slika
Tako bo za premikanje zadolžen par elektromotorjev, električna napeljava bo 800-voltna, posledično pa bo baterijo mogoče polniti z močjo do 350 kW na enosmernem toku. Po 10-minutnem polnjenju bo mogoče prevoziti novih 160 kilometrov, aktiven difuzor zadaj pa pripomore k večji učinkovitosti. Koncept premore še štirikolesno krmiljenje, ki zadnja kolesa obrne v nasprotno smer sprednjim do 15 stopinj, poleg tega pa ima še prilagodljivo zračno vzmetenje. Proizvodni električni poltovornjak RAM 1500 bi lahko pokazali že prihodnje leto.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Koncept električnega poltovornjaka

Beri dalje
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc