Novi razred E vam bo takoj znan, saj so se oblikovalci tokrat odločili za evolucijo same oblike, posledično pa novinec zelo spominja na odhajajoči model. Nekaj oblikovnih elementov so povzeli celo po razredu S in modelu EQE, po slednjem se zgleduje maska, ki je lahko tudi osvetljena. Ožje so luči spredaj in zadaj, slednje pa premorejo nov svetlobni podpis – trikrako zvezdo. Razred E je poslej tudi 2,6 centimetra daljši kot prej, skupno je dolg 4.949 milimetrov, kar seveda pomeni več prostora za potnike znotraj, prav tako pa bo kupcem še vedno na voljo 540-litrski prtljažnik, ki bo v primeru priključnohibridnega pogonskega sklopa pogoltnil samo še 370 litrov.
slika
K manjši porabi bo prispeval majhen količnik zračnega upora, ki znaša 0,23 Cd, vsa platišča, ki v diagonalo merijo od 17 do 21 palcev, pa so aeridonamično oblikovana. Še več, razred E ima v šesti generaciji še aktivno masko, ki se v primeru potrebe po večjem hlajenju odpre in zagotovi večji dovod zraka.
slika
Veliko zabavnih in varnostnih tehnologij so Nemci prenesli iz večjega razreda S, tudi opcijski tretji zaslon na armaturni plošči pred sovoznikom. Dejansko gre za pomanjšano armaturo razreda S, multimedijski sistem pa je najnovejši MBUX s številnimi pretočnimi vsebinami in možnostmi.
slika
Vsi pogonski sklopi so elektrificirani in tako se lahko odločite ali za blagi hibrid ali priključni hibrid, moč pa se na pogonsko kolesje vedno prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami. Vstopni E 200 za premikanje uporablja 2,0-litrski turbobencinski motor, ki proizvede 150 kW (204 KM), dodatno pa mu še pomaga elektromotor čigar moč je 17 kW (23 KM), obenem premore 205 Nm navora. Enak elektromotor pomaga tudi dizelskima različicama E 220 d in E 220 d 4matic, kjer 2,0-litrski turbodizelski stroj ponudi 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora. Pospešek do 100 km/h za vse tri robotizacije traja 7,5, 7,6 oziroma 7,8 sekunde, dosežejo pa lahko hitrost 240 km/h, 238 km/h oziroma 234 km/h (E 220 d 4matic).
slika
Pogonsko paleto zaokrožajo trije priključni hibridi, ki lahko samo na elektriko prevozijo dobrih 100 kilometrov. Za to je kriva baterija, ki pospravi 25,4 kWh elektrike, preko enosmernega toka z močjo 55 kW pa jo je mogoče napolniti v slabe pol ure, na izmeničnem toku pa se bo polnila z močjo 11 kW. Elektromotorji v različicah E 300 e, E 300 e 4matic in E 400 e proizvedejo 95 kW (129 KM) moči in 440 njutonmetrov navora, bencinski motorji pa 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, oziroma 185 kW (252 KM) in 400 Nm navora. Posledično imata modela E 300 e in E 300 e 4matic na voljo že 230 kW (312 KM) moči in 550 Nm navora, kar je dovolj za pospešek do 100 km/h v 6,4 oziroma 6,5 sekunde in najvišjo hitrost 236 oziroma 234 km/h. E 400 e ima po drugi strani že 280 kW (380 KM) moči in 650 Nm navora, zaradi česar pospešek do stotice traja 5,3 sekunde in avtomobil pospeši do hitrost 250 km/h. Kasneje pripelje še različica E 300 de z dizelskim motorjem.
slika
Med varnostnimi sistemi so aktivni sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in preprečevanje trka, razred E pa zna v šesti generaciji povsem sam parkirati. Še več, novi razred E ima malenkost daljše medosje, obračalni krog pa so s pomočjo štirikolesnega krmiljenja zmanjšali na 10,8 metra, pri različicah s pogonom na zadnji kolesi, oziroma na 11,1 metra pri različicah s štirikolesnim pogonom. Razred E bo imel na voljo še zračno vzmetenje s prilagodljivimi blažilniki, vstopni model pa bo še pred iztekom leta stal približno 56 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-benz razred E

Mercedes-benz razreda E je zapeljal v šesto generacijo, ki se ponaša s številnimi pomembnimi izboljšavami, s katerimi se bo lažje zoperstavil tekmecem kot so audi A6, BMW serije 5 in genesis G80.

Beri dalje
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc