Novi razred E vam bo takoj znan, saj so se oblikovalci tokrat odločili za evolucijo same oblike, posledično pa novinec zelo spominja na odhajajoči model. Nekaj oblikovnih elementov so povzeli celo po razredu S in modelu EQE, po slednjem se zgleduje maska, ki je lahko tudi osvetljena. Ožje so luči spredaj in zadaj, slednje pa premorejo nov svetlobni podpis – trikrako zvezdo. Razred E je poslej tudi 2,6 centimetra daljši kot prej, skupno je dolg 4.949 milimetrov, kar seveda pomeni več prostora za potnike znotraj, prav tako pa bo kupcem še vedno na voljo 540-litrski prtljažnik, ki bo v primeru priključnohibridnega pogonskega sklopa pogoltnil samo še 370 litrov.
slika
K manjši porabi bo prispeval majhen količnik zračnega upora, ki znaša 0,23 Cd, vsa platišča, ki v diagonalo merijo od 17 do 21 palcev, pa so aeridonamično oblikovana. Še več, razred E ima v šesti generaciji še aktivno masko, ki se v primeru potrebe po večjem hlajenju odpre in zagotovi večji dovod zraka.
slika
Veliko zabavnih in varnostnih tehnologij so Nemci prenesli iz večjega razreda S, tudi opcijski tretji zaslon na armaturni plošči pred sovoznikom. Dejansko gre za pomanjšano armaturo razreda S, multimedijski sistem pa je najnovejši MBUX s številnimi pretočnimi vsebinami in možnostmi.
slika
Vsi pogonski sklopi so elektrificirani in tako se lahko odločite ali za blagi hibrid ali priključni hibrid, moč pa se na pogonsko kolesje vedno prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami. Vstopni E 200 za premikanje uporablja 2,0-litrski turbobencinski motor, ki proizvede 150 kW (204 KM), dodatno pa mu še pomaga elektromotor čigar moč je 17 kW (23 KM), obenem premore 205 Nm navora. Enak elektromotor pomaga tudi dizelskima različicama E 220 d in E 220 d 4matic, kjer 2,0-litrski turbodizelski stroj ponudi 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora. Pospešek do 100 km/h za vse tri robotizacije traja 7,5, 7,6 oziroma 7,8 sekunde, dosežejo pa lahko hitrost 240 km/h, 238 km/h oziroma 234 km/h (E 220 d 4matic).
slika
Pogonsko paleto zaokrožajo trije priključni hibridi, ki lahko samo na elektriko prevozijo dobrih 100 kilometrov. Za to je kriva baterija, ki pospravi 25,4 kWh elektrike, preko enosmernega toka z močjo 55 kW pa jo je mogoče napolniti v slabe pol ure, na izmeničnem toku pa se bo polnila z močjo 11 kW. Elektromotorji v različicah E 300 e, E 300 e 4matic in E 400 e proizvedejo 95 kW (129 KM) moči in 440 njutonmetrov navora, bencinski motorji pa 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, oziroma 185 kW (252 KM) in 400 Nm navora. Posledično imata modela E 300 e in E 300 e 4matic na voljo že 230 kW (312 KM) moči in 550 Nm navora, kar je dovolj za pospešek do 100 km/h v 6,4 oziroma 6,5 sekunde in najvišjo hitrost 236 oziroma 234 km/h. E 400 e ima po drugi strani že 280 kW (380 KM) moči in 650 Nm navora, zaradi česar pospešek do stotice traja 5,3 sekunde in avtomobil pospeši do hitrost 250 km/h. Kasneje pripelje še različica E 300 de z dizelskim motorjem.
slika
Med varnostnimi sistemi so aktivni sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in preprečevanje trka, razred E pa zna v šesti generaciji povsem sam parkirati. Še več, novi razred E ima malenkost daljše medosje, obračalni krog pa so s pomočjo štirikolesnega krmiljenja zmanjšali na 10,8 metra, pri različicah s pogonom na zadnji kolesi, oziroma na 11,1 metra pri različicah s štirikolesnim pogonom. Razred E bo imel na voljo še zračno vzmetenje s prilagodljivimi blažilniki, vstopni model pa bo še pred iztekom leta stal približno 56 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-benz razred E

Mercedes-benz razreda E je zapeljal v šesto generacijo, ki se ponaša s številnimi pomembnimi izboljšavami, s katerimi se bo lažje zoperstavil tekmecem kot so audi A6, BMW serije 5 in genesis G80.

Beri dalje
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc