Južnokorejski malček i10 je doživel svojo medgeneracijsko prenovo, ki prinaša novosti tako zunaj kot znotraj, obenem pa bo na voljo nekaj novih tehnologij za aktualno modelno leto.
Medtem ko se ostali proizvajalci odločajo za opustitev svojih mestnih modelov, se pri Hyundaiju vsaj malo nasmihajo, saj so svojemu malčku i10 namenili cel kup posodobitev, zaradi katerih bo pri kupcih še bolj zaželen. To je po eni strani tudi samoumevno, saj kupcem ne bodo več na voljo peugeot 108, citroën C1, renault twingo in škoda citigo. Hyundai i10 se bo poslej lahko ponašal tudi z več zabavne elektronike in z nekaterimi tehnologijami, ki so rezervirane za vozila dražjih segmentov.
V prvi vrsti bo i10 poslej malenkost bolj dinamično oblikovan, oblikovalci pa so spremenili svetlobne podpise luči spredaj in zadaj, spredaj še spremenili masko in dodali nova 15-palčna platišča. Oprema N-line bo kriva za še bolj športno zašiljena odbijača in nekatere dodatke v rdeči barvi, takisto bo avtomobil obut v 16-palčna platišča. K temu so dodali še dve novi barvi, sivo lumen in modro meta, ki lahko imata tudi črno streho.
V notranjosti bo nova ambientalna osvetlitev v modri barvi, na voljo bodo tudi nekateri novi paketi z novimi materiali in barvami, pri čemer različice N-line dobijo rdeče dodatke na sedežih in armaturni plošči. Pri i10 bo zdaj vedno med merilniki na voljo 4,2-palčni informacijski zaslon, po en USB vhod tipa C spredaj in zadaj, tudi multimedijski sistem na 8-palčnem zaslonu, ki podpira Android Auto, Carplay in posodobitve preko spleta.
Vstopni hyundai i10 verjetno ne bo dosti dražji od aktualnega vstopnega modela, za katerega zahtevajo najmanj 11.130 EUR, v to ceno pa so všteti še sistemi za preprečevanje naleta, sistem za ohranjanje voznega pasu in opozorilnik na potnike na zadnji klopi. Še vedno bosta na voljo dva motorja, 1,0-litrski bencinski trivaljnik bo proizvedel 49,3 kW (67 KM) moči, 1,2-litrksi bencinski štirivaljnik pa 61,8 kW (84 KM).
Odlična priložnost za Hyundai
Beri dalje