Volkswagen je na pekinškem avtomobilskem salonu pokazal nov koncept ID. code, ki predstavlja predogled velikega električnega SUVja, ki bo na voljo samo na Kitajskem.
Povprečna starost kupca avtomobila na Kitajskem je 33 let, kar se še vedno smatra kot mladi kupce. Ravno te bo nagovarjal proizvodni model koncepta ID. code, ki ga je Volkswagen predstavil na avtomobilskem salonu v Pekingu. Še več, volkswagen ID. code bo admiralska ladja nove podznamke ID.UX, ki bo na kitajskem novačila mlajše kupce. Povsem drugo vprašanje je, če jim bo to dejansko uspelo, saj z aktualno družino električnih avtomobilov ID na Kitajskem niso imeli bistvenega uspeha.
Pri Volkswagnu dodajajo, da je estetika koncepta ID. code povsem nova, uprizarja mogočne in gladke linije zunaj, seveda pa tudi tokrat niso mogli mimo nizke strehe, zato se čudimo, da niso koncepta poimenovali kar ID. code coupé. Spredaj so seveda velike a hkrati ozke LED luči, ki se na sredini skoraj dotikajo osvetljenega logotipa Volkswagen, seveda pa je podobno tudi na zadku, kjer se še ožje luči skoraj dotikajo drugega osvetljenega logotipa. Zanimivo je tudi, da koncept od strani zadaj spominja na jaguar F-pace.
V razkošni notranjosti koncepta volkswagen ID. code je prostora za štiri potnike, pri čemer se ožji zaslon razprostira čez celotno širino armaturne plošče in je tik pod vetrobranom, osrednji zaslon pa ni povezan z armaturo, pač pa je nameščen na sredinsko konzolo. Sprednja sedeža je mogoče tudi obrniti za 180 stopinj, zaradi česar se potniki posledično lažje pogovarjajo. Volkswagen ID. code je pripravljen na četrto stopnjo samodejne vožnje, kar pomeni, da lahko avtomobil na vnaprej določenih lokacijah vozi povsem sam, pri čemer lahko voznik še vedno vozi sam, ako želi. Kaj se skriva v drobovju koncepta ID. code sicer ni jasno, si pa predstavljamo, da bo en elektromotor poganjal zadnji kolesi, dva elektromotorja pa vsa štiri.
Predogled elektromobilnosti v prihodnosti
Beri dalje