Pri Fordu so povečali baterijo pri električnem E-transit, tako da lahko po novem prevozi že do 402 kilometra!
AVTOR
Iztok Krajnc
DATUM OBJAVE
24.04.2024
FOTO
Ford
Pri Fordu so povečali baterijo pri električnem E-transit, tako da lahko po novem prevozi že do 402 kilometra!
NOVICE
Veseli smo, da pri Fordu poslušajo tako kupce kot novinarje. Tudi zato so zdaj predstavili električni ford E-transit s še večjo baterijo, ki bo lastnikom ponudila še večji doseg, obenem pa se zaradi tega ne bo zmanjšala uporabnost dostavnika. Ford E-transit bo tako po novem v drobovju lahko imel tudi baterijo, ki bo pospravila 89 kWh elektrike, s katero bo lahko prevozil kar 28 odstotkov več kot s poprej največjo, skupno 402 kilometra. Še več, E-transit bo zdaj tudi bolj uporaben, saj bodo vse izdaje s podaljšanim medosjem že v osnovi premogle toplotno črpalko, prav tako pa so povečali moč polnjenja, kar je še toliko bolj pomembno. Največja baterija se lahko na izmeničnem toku polni z močjo največ 22 kW, poprej s samo 11 kW, preko enosmernega toka pa bo tudi šlo hitreje, saj so povečali moč s 115 kW na 180 kW. To pomeni, da se lahko baterija napolni od 10 do 80 odstotkov v 28 minutah, samo 10 minutno polnjenje pa vozniku zagotovi novih 116 kilometrov vožnje.
Poleg tega je ford E-transit uporaben tudi zaradi možnosti neposrednega priklopa zunanjih naprav na veliko baterijo, tako da je mogoče tudi v naravi uporabljati vrtalni stroj, če potrebuje največ 2,3 kW moči. Ker so v E-transit vgradili 5G modem, lahko vodje voznih parkov hitreje spremljajo aktualno dogajanje s kombiji na terenu, tudi morebitne težave ter obrabe, da je lahko čas izpadov čim krajši. Poleg tega sam multimedijski sistem omogoča posodabljanje preko spleta, boljše pa je tudi glasovno prepoznavanje zaradi pametne asistentke z imenom Alexa.
Ford E-transit z novo baterijo pa še ne bo tako kmalu na cestah, saj ga bo mogoče naročiti šele proti koncu leta, prvi pa bodo na cestah zgodaj prihodnje leto. Na voljo bo 19 različic, tudi dolžine L3 in L4, številne možnosti nadgradnje, skupna masa vozila pa bo od 3,5 do 4,25 tone. Na poltovorno izdajo bo mogoče skupno naložiti 1814 kilogramov tovora, klasični dostavniki bodo naložili največ 1460 kilogramov, seveda pa bo lahko E-transit vlekel tudi tovor s skupno maso 3500 kilogramov. Še več, na voljo bo tudi že v tovarni izdelan minibus, ki bo lahko prevažal ali 9 ali 12 potnikov, pri čemer bo slednji lahko imel samo manjšo baterijo.