Nedolgo tega smo prve kilometre s prenovljeno octavio nabirali na Češkem, zdaj pa se je pripeljala tudi na naše ceste. Gre za zelo pomemben model, ki predstavlja skoraj četrtino celotne proizvodnje te znamke, v številkah pa to pomeni, da so lansko leto proizvedli kar 205.764 vozil.
Tudi pri nas številke govorijo v prid priljubljenosti octavie, v prvih petih mesecih letošnjega leta se je za karavansko odločilo 632 kupcev, nekaj več kot polovico te številke predstavljajo pravne osebe, ostalo pa fizične. Za primerjavo, v enakem obdobju je golfa kupilo 123 ljudi. Če dodam še prodajne številke limuzine, pomeni, da je letos octavia zapeljala že v 832 garaž. Najbolje je prodajana klasika, karavanska octavia z dvolitrskim motorjem TDI in 110 kW moči, sledi ji šibkejša izvedenka s 85 kW moči, na tretjem mestu pa je octavia z motorjem 1.5 eTSI.

Torej, kako boste prepoznali prenovljeno? Po drugačni sprednji maski in bolj dinamično zašiljenih sprednjih lučeh, te so pri boljših paketih opreme matrične led, sicer pa na voljo za doplačilo, spredaj je nekoliko drugačen še logotip. Zadaj je zdaj napis 'ŠKODA' veliko večji in zavzema skoraj polovico širine vozila, drugačne so tudi zadnje luči. Spremembe pomenijo, da je avtomobil daljši za skoraj centimeter, a le na račun drugače oblikovanih odbijačev, znotraj se prostornost ni spremenila.

Bolj pomembne se mi zdijo spremembe znotraj, z njihovo pomočjo je namreč octavia postala veliko bolj sodobna. Sredinski zaslon ima kar 13-palčno diagonalo, nov je tudi digitalni zaslon z merilniki in ostalimi informacijami pred voznikom, serijska je dvopodročna klimatska naprava in svoj telefon boste polnili hitreje. Sicer pa dodajam, da so tudi nekateri materiali boljši in je nasploh počutje v octavii sila prijetno. Prostora pa tudi ne manjka, ta je od nekdaj velika vrlina avtomobila. To pomeni 600 prtljažnih litrov pri limuzini in 640 pri karavanu, pri slednjem ob podiranju zadnje klopi uporabnika pričaka 1.700 litrov prostora. Malo so dodelali še že tako bogato paleto rešitev Simply Clever.

Motorna ponudba bo zlahka zadostila vsem, na bencinski strani je 1.5-litrski motor TSI s 85 ali 110 kW moči, pa tudi močnejši dvolitrski TSI s 150 kW moči. Dizelski motor je en in sicer klasični dvolitrski TDI, še vedno pa je na voljo z močjo 85 oziroma 110 kW. Na voljo je tudi zmogljivi RS, ki v bencinski obliki ponuja več moči kot prej in sicer 265 konjičkov. Poenostavili so še strukturo oprem, zdaj sta na voljo paketa Essence in Selection ter seveda paketa Sportline in RS za tiste z željo po malce bolj športni zunanjosti in podvozju, ki je centimeter bližje tlom. Pri opremi Selection pa potem lahko izbirate med petimi posebnimi paketi notranjosti, vsaka ponuja malce drugačne materiale in nekaj samosvojih dodatkov, zato boste brez težav izbrali takšnega, ki vam bo najbolje ustrezal.
Pa še nekaj cen:
škoda octavia selection 1.5 TSI - 27.129 EUR
škoda octavia selection combi 1.5 TSI - 27.856 EUR
škoda octavia selection 2.0 TDI - 27.636 EUR
škoda octavia selection combi 2.0 TDI - 28.366 EUR
škoda octavia sportline combi 2.0 TDI DSG - 35.432 EUR
Pa še nekaj cen:
škoda octavia selection 1.5 TSI - 27.129 EUR
škoda octavia selection combi 1.5 TSI - 27.856 EUR
škoda octavia selection 2.0 TDI - 27.636 EUR
škoda octavia selection combi 2.0 TDI - 28.366 EUR
škoda octavia sportline combi 2.0 TDI DSG - 35.432 EUR
Zdaj še bolj sodoben avtomobil
Beri dalje