Prihod citroëna C3 aircross je seveda pričakovan, le nekaj mesecev namreč mineva od tega, ko je na slovenske ceste zapeljal klasični manjši C3, aircross pa je namenjen tistim, ki potrebujete kompakten avtomobil, a od njega zahtevate tudi več prostora. Zato je v novi generaciji aircross zrasel za konkretnih 23 centimetrov in je zdaj dolg že skoraj 4,4 metra, za sedem centimetrov je daljše tudi njegovo medosje. In ker je višji položaj sedenja tudi ena od vrlin, zaradi katerih imate križance nadvse radi, je C3 aircross od tal oddaljen kar dvajset centimetrov.
slika
Meje med avtomobilskimi segmenti so občasno precej zabrisane in novi aircross s svojo dolžino že konkretno posega v segment C-SUV, vendar pa ga uvoznik kljub temu daje v koš z ostalimi manjšimi predstavniki segmenta B-SUV, s slednjimi se primerja tudi cenovno. Vseeno je zaradi večje dolžine od večine prostornejši, kar pomeni, da ima od povprečja segmenta v drugi vrsti sedežev za kolena kar 80 milimetrov več prostora oziroma skoraj šest centimetrov več v primerjavi s klasičnim C3, prtljažnik pa v različici s petimi sedeži ponuja 460 litrov prostora.
slika
Ja, novi citroën C3 aircross lahko izberete tudi s sedmimi sedeži. Vprašanje je sicer, koliko ostane zadnjima dvema potnikoma prostora za kolena, odgovor nanj bomo poiskali v testu, je pa v tem primeru druga vrsta sedežev postavljena 65 milimetrov bolj naprej, da je v tretji prostora več. Klop je nameščena fiksno in ni vzdolžno pomična, mnogo manjši je v tem primeru tudi prtljažnik, ki ob zloženih sedežih tretje vrste ponudi le še 330 litrov, zato dodobra premislite pred nakupom, če vam dva dodatna sedeža res toliko pomenita. Če sta postavljena, prtljažnika praktično ni.
slika
Seveda citroën C3 aircross ne more iz svoje kože in je tipičen predstavnik oblikovno domiselne znamke, zato je zunaj nastopaški in v določenih primerih oziroma z določenimi opremami serijsko odet v dvobarvno karoserijo. Nastopaški je njegov nosek in zanimive so luči zadaj, znotraj pa bo razvajal s precej prostora in atraktivnim oblazinjenjem z zanimivimi vzorci. A le v primeru, da boste izbrali malce boljši paket opreme, osnovni 'you' je namreč bolj oskubljen kot kokoš pred kuhanjem. Oblazinjenje je v tem primeru brez vzorca in ne po najnovejših smernicah znamke, zunaj boste imeli jeklena platišča, sredinskega zaslona z vzvratno kamero ali radiem pa takšen tudi nima. Ima pa zvočnike in sidrišče za mobilni telefon, če si boste želeli predvajati glasbo na takšen način. Kakorkoli, nadvse priporočam, da izberete vsaj palet 'plus', ki ponudi vse našteto in še marsikaj drugega.
slika
Pri motorjih je izbira dovolj raznolika in povsem znana. Osnova je trivaljni 1,2-litrski turbobencinski motor s 75 kW moči, ta je lahko povezan le s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Gre za novo generacijo motorja z verigo namesto jermena. Nadgradnja tega je hibridna različica, kjer enakemu motorju pomaga še elektromotor, skupna sistemska moč je 107 kW oziroma 145 ’konjičkov’, elektromotor ima 21 kW moči in zagotavlja vožnjo zgolj na elektriko, v mestu lahko tudi polovico časa. Takšen je povezan s samodejnim menjalnikom. Potem sta v ponudbi še dve električni različici, manjša baterija ima 44 kWh in večja 54 kWh, slednja bo na voljo v drugi polovici leta, uradne številke o dosegu so sila optimistične in bodo v praksi precej manjše, boste pa bateriji lahko v manj kot pol ure napolnili od 20 do 80 odstotkov. Polnilna moč je namreč 100 kW.

Pa še nekaj cen:

citroën C3 aircross turbo 100 you – 18.490 EUR
citroën C3 aircross turbo 100 plus – 20.490 EUR
citroën C3 aircross hybrid 145 plus – 23.550 EUR
citroën C3 aircross hybrid 145 max – 25.050 EUR
citroën C3 aircross BEV 44 you – 19.490 EUR (upoštevana subvencija Borzen 7.200 EUR)
citroën C3 aircross BEV 44 plus – 21.490 EUR (upoštevana subvencija Borzen 7.200 EUR)
citroën C3 aircross BEV 44 max – 22.790 EUR (upoštevana subvencija Borzen 7.200 EUR)
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Po novem tudi s sedmimi sedeži

Citroën je na naše ceste zapeljal enega svojih najbolj priljubljenih modelov C3 aircross, ki nastopa v prodajno najuspešnejšem segmentu. Ta križanec segmenta B je v dveh generacijah od leta 2017 pri nas prepričal že 2460 kupcev, zdaj je k nam zapeljala povsem nova generacija.

 

 

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš