Križance imate kupci radi in Škoda ima ta segment zelo dobro pokrit, kamiq pa je v lanskem letu pri nas prepričal 1.018 kupcev, kar je petino celotne prodaje znamke. Zdaj je na ceste zapeljala rahlo prenovljena različica, a naj vas ne skrbi, če ste svojega ravno pred prenovo pripeljali domov, saj so razlike na pogled tako majhne, da bi se lahko igrali: 'Ugani razliko'. Malenkostne spremembe so spredaj in zadaj, opazili pa jih boste le največji poznavalci. Nekoliko drugačna letvica zadaj in nekaj milimetrov ožje luči spredaj, skratka, nič drastičnega. So pa doplačilno lahko luči matrične, kar je vsekakor dobra novica.
slika
Tudi znotraj ni veliko sprememb, kjer so se malenkostno premešala le stikala za klimatsko napravo in še nekaj malenkosti, vsekakor najbolj opazna sprememba pa so digitalni merilniki z diagonalo osmih palcev, takšni so serijski, doplačilno pa so na voljo še 10-palčni. Tudi sredinski zaslon meri podobno, 8,25 palca je diagonala serijskega, doplačilno lahko izberete še nekoliko večjega. Polnjenje telefona preko priključka USB-C je zdaj s 45W močnejše, novih je še nekaj materialov. Prtljažnik v kamiqu meri 400 litrov.
slika
Nekoliko večji je prtljažnik v malo daljši škodi scala, kjer je litrov 467. Pravzaprav bi zgoraj zapisano lahko ponovili še pri modelu scala, oba si namreč delita platformo in tudi v tem primeru je vizualnih sprememb malo, sem ter tja malo drugače zavihana linija na odbijaču, malenkost drugačen kakšen material in podobno. Pri obeh modelih so spremenili poimenovanje in zasnovo paketov opreme, vse z namenom poenostavitve.
slika
Osnovni paket opreme pri obeh je Essence in notranjost pri takšnem se imenuje Studio. Če boste izbrali bogatejši paket Selection, boste potem lahko izbirali med notranjostmi Loft, Lodge, Dynamic in Suite, vsi razen osnovnega Loft zahtevajo nekaj doplačila, prinašajo pa boljše materiale, nekateri so bolj na strani elegance in drugi športnosti. Če želite veliko slednje bo najboljša izbira paketa Monte Carlo, kjer že zunanjost krasijo črni elementi, ki poskrbijo za športni pridih, notranjost pa v tem primeru med drugim ponudi bolj agresivna sprednja sedeža.
slika
Motorji obeh modelov so enaki, osnovo predstavlja litrski turbobencinski TSI s 70 kW moči in s petstopenjskim ročnim menjalnikom, nadgrajuje jo enak motor z nekaj več moči. 85 kW se na cesto prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega ali pa 7-stopenjskega menjalnika DSG. Najmočnejši motor v ponudbi je štirivaljni 1,5-litrski TSI s 110 kW, tudi pri tem sta na voljo oba menjalnika.
slika
Čeprav scala dosega le tretjino prodaje modela kamiq, je seveda deležna enakega števila varnostnih sistemov in tudi rešitev Simply Clever. Torej žepkov za telefone, zaščite robov vrat, odlagališč zadaj, lija za tekočino vetrobranskega stekla in tako naprej. Kamiq ima serijsko šest zračnih blazin, doplačilno pa skupaj devet, poleg kolenske še dve zavesi zadaj.

Še nekaj cen:

škoda kamiq 1,0 TSI 70 kW essence: 19.434 EUR
škoda kamiq 1,0 TSI 85 kW essence: 20.065 EUR
škoda kamiq 1,0 TSI 85 kW selection: 22.534 EUR
škoda kamiq 1,5 TSI 110 kW selection DSG: 25.665 EUR
škoda scala 1,0 TSI 70 kW essence: 18.491 EUR
škoda scala 1,0 TSI 85 kW essence: 18.884 EUR
škoda scala 1,0 TSI 85 kW selection: 21.170 EUR
škoda scala 1,5 TSI 110 kW selection DSG: 24.442 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Osvežitev manjših modelov

Če bi pri Škodi sami sebi podeljevali kolajne za najbolje prodajane modele, bi prvo mesto zasedla octavia, srebrno kolajno pa bi si priboril kamiq, ki je lansko leto po prodaji za 25 vozil prehitel tretje uvrščeni kodiaq.

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš