Že tako drzne linije so posledično dobile še nekaj več dinamičnih zarez, spredaj zdaj v oči pade novi logotip, drugačen je sprednji odbijač in tudi luči so malce drugačnih potez in opremi GT svetijo v polni led tehnologiji. Zelo podroben pogled bo razkril, da je streha dobila anteno v obliki majhne plavuti morskega psa, novi sta dve barvi karoserije in čeprav nove sive barve posebej ne boste opazili, rumena z oznako Aguenda izžareva toliko karizme, da je mali levček opazen že na daleč. V kombinaciji z opremo GT takšen 208 izgleda fenomenalno. Seveda, tudi zadaj je nekaj sprememb. Morda najbolj opazni sta dve in sicer, da logotipa ni več in je na njegovem mestu zdaj napis 'Peugeot', drugačne so tudi zadnje luči z vodoravnimi svetilnimi elementi.
slika
Pa znotraj? Tukaj boste našli i-cockpit zadnje generacije, kar pomeni merilnike pred voznikov v tehnologiji 3D, če boste izbrali opremo GT, 10-palčni zaslon sredinski zaslon z novim vmesnikom, ki se bo posodabljal brezžično, značilen ostaja tudi majhen volanski obroč. Sicer pa smo že vajeni, da so notranjosti novodobnih peugeotov stilsko dovršene in tudi kakovosti izdelave ne gre oporekati. Pri boljših paketih opreme še posebej ne in 208 ni nobena izjema.
slika
Sicer pa boste lahko izbirali med tremi paketi opreme, po izbiri svojega pa po potrebi dodali še kakšen posamezen kos opreme, čeprav nasploh prodajalci poskušajo zadnja leta zmanjšati količino dodatkov in kupce usmeriti k izbiri pravega paketa opreme že v osnovi. To velja tudi za Peugeot, prednost pa je med drugim v tem, da je potencialni kupec ob nakupu manj zmeden. Torej, paketi. Osnovni je active in takšen denimo ne ponudi aluminijastih platišč, ima ročno preklopni vzvratni ogledali, znotraj pa ima že 10-palčni zaslon. Paket Allure to nadgradi z litimi platišči in veliko dekorativnimi dodatki ter parkirnimi senzorji spredaj ter zadaj, najbogatejši GT pa doda še boljše žaromete, večja platišča, boljši volanski obroč in še kopico ostalega.
slika
Precej izbirčni ste lahko tudi pri izbiri motorja. Poleg osnovnega 1,2-litrskega bencinskega agregata s 55 kW moči, je na voljo še takšen s 74 kW moči oziroma 100 konjički in pri tem lahko izberete ročni ali pa šeststopenjski robotiziran menjalnik z dvema sklopkama. Ta je tudi novost in zamenjuje nekdanji klasični samodejni menjalnik. Pri opremi GT je 1,2-litrski motor na voljo še s 100 kW moči, to je 136 konjičkov. Močnejši izvedenki sta blagohibridni, kar pomeni, da je motorju malce pomaga še majhen elektromotor.
slika
208 je na voljo še kot električno vozilo, pri čemer spet lahko izbirate med dvema različnima elektromotorjema. Sami priporočamo novejšega s 115 kW moči oziroma 156 konjički ter z malce večjo baterijo s 54 kWh, ne zaradi tega, ker je močnejši, temveč zato, ker je bolj sodoben in porabi manj. Posledično je doseg precej daljši. Okoli dva tisočaka manj vas bo stal prenovljeni 208 s starim elektromotorjem in manjšo baterijo, celoten sklop je pravzaprav enak tistemu pred prenovo. Ker se na testu ni izkazal za posebej varčnega, priporočamo skratka novejšo kombinacijo. V obeh primerih boste na polnilnici z enosmernim tokom polnili z največ 100 kW moči in bo baterija polna v pol ure, na navadni polnilnici pa z 11 kW.

Pa še nekaj cen:

peugeot 208 active 1,2 puretech 75 – 15.990 EUR
peugeot 208 active 1,2 puretech 100 MHEV e-DCT – 20.470 EUR
peugeot 208 allure 1,2 puretech 100 – 18.540 EUR
peugeot 208 GT 1,2 puretech 100 – 20.510 EUR
peugeot 208 GT 1,2 puretech 100 MHEV e-DCT – 21.690 EUR
peugeot 208 e-active 50 kWh 136 – 30.980 EUR
peugeot 208 e-GT 50 kWh 136 – 33.850 EUR
peugeot 208 e-active 54 kWh 156 – 33.080 EUR
peugeot 208 e-GT 54 kWh 156 – 35.850 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Svežina za najmanjšega

Čeprav se zdi, da se je aktualna generacija peugeota 208 šele dobro zasidrala na naših cestah, minevajo že skoraj štiri leta, odkar smo ga prvič zapeljali. In zato je prišel čas, da ga malo prenovijo.

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš