Kar je bil poprej tiguan allspace bo zdaj volkswagen tayron, ki bo na Kitajskem sicer že kmalu zapeljal v drugo generacijo, seveda pa ga kmalu pričakujemo tudi na naših cestah. Tako kot tiguan in passat bo tudi tayron izdelan na posodobljeni platformi MQB evo, v dolžino bo meril 4,74 metra, torej 19 centimetrov več kot tiguan, v širino 1,86 in v višino 1,68 metra. To pomeni, da bo tayron nekaj milimetrov širši v vse smeri, takisto bo daljše tudi medosje, za skoraj 11 centimetrov, skupno pa bo dolgo 2791 milimetrov.
slika
Vizualno se bosta tiguan in tayron precej razlikovala, kabina bo verjetno podobna kot pri tiguanu, novinca pa bodo izdelovali tako na Kitajskem, v Mehiki in tudi v nemškem Wolfsburgu. Prototipa na fotografijah so naši vohunski fotografi že ujeli med testiranjem na hladnem Švedskem in na nemškem dirkališču Nürburgring.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tiguan+2

Lansko jesen so Nemci predstavili tretji tiguan, ki ne bo na voljo s sedmimi sedeži. Toliko jih bo premogel nov model, ki ga bodo poimenovali tayron.

 

 

Beri dalje
Prihaja ultra supra?
NOVICE
Prihaja ultra supra?
Toyota GRMN supra
Iztok Krajnc
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
NOVICE
Prevetrenega pokažejo 29. aprila
Cupra formentor
Iztok Krajnc
Električna robustnost
NOVICE
Električna robustnost
Smart #5 concept
Iztok Krajnc
Tudi CLA bo goltal elektrone
NOVICE
Tudi CLA bo goltal elektrone
Mercedes-AMG CLA
Iztok Krajnc
Večja baterija, večji doseg
NOVICE
Večja baterija, večji doseg
Ford E-transit
Iztok Krajnc
Ekstremno testiranje električnega range roverja
NOVICE
Ekstremno testiranje električnega range roverja
Range rover electric
Iztok Krajnc
Vse bo povsem novo
NOVICE
Vse bo povsem novo
Mercedes-Benz razred V
Iztok Krajnc
Korak naprej na vseh področjih
NOVICE
Korak naprej na vseh področjih
Opel grandland
Iztok Krajnc
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc