Suzuki morda res ne preseneča z nekaj novimi modeli vsako leto, kljub temu pa gre za prodajno uspešno znamko, ki letno proda okoli tri milijone vozil, dve tretjini tega sicer v Aziji, lani pa so slovenskim kupcem dostavili 1.141 vozil in se s tem med fizičnimi kupci po prodaji uvrstili v prvo deseterico. Zanimiv je tudi podatek, da kar 83 odstotkov vseh kupcev pri nas poseže po štirikolesnemu pogonu in celo skoraj polovica vseh swiftov je gnana na vsa štiri kolesa. S takšno pogonsko opcijo med podobnimi malčki praktično nima konkurence in zato je lahko sila zanimiv.
slika
V tej mednarodni premieri smo že omenili, da gre uradno za tretjo generacijo swifta, čeprav se boste nekateri spomnili na swift že v devetdesetih letih, se pa tisti model ni povsod prodajal pod takšnim imenom in ga pri Suzukiju ne štejejo za pravega swifta. Aktualni malček je že druga generacija, ki je ne izdelujejo v tovarni na Madžarskem, temveč na Japonskem, kar nekoliko vpliva tudi na kvote vozil, ki bodo sploh prispele k nam.
slika
Pri barvah boste lahko sila izbirčni in posegli po atraktivnih barvnih opcijah, med katerimi so tudi dvobarvne v kombinaciji s črno streho, bo pa manj izbirnih možnosti pri pogonu. Na voljo je le en motor in sicer mali 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki mu pomaga še majhen elektromotor, skupna sistemska moč pa je 82 konjičkov. Čeprav številka ne dvigne utripa, swift ostaja živahen, saj avtomobil tehta manj kot tono in ostaja vozniško zanimiv. Prve kilometre smo torej že nabirali v Franciji in takrat porabo zaključili z dobrimi štirimi litri, kar pomeni, da je takšna kombinacija tudi varčna. In vozniško seveda prijetna ter nagajiva, takšen je swift itak od nekdaj.
slika
Lahko potrdim tudi, da je prostora za potnike precej veliko in se dobro sedi tudi zadaj, prtljažnik pa kljub skromnim gabaritom še vedno ponudi 265 litrov, kar bo marsikomu dovolj. Če boste izbrali štirikolesno gnano različico, bo menjalnik le ročni, pri spredaj gnanem pa boste lahko izbirali med petstopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom CVT. Ta je seveda značilen po tem, da včasih vrtljaje drži malce višje in so pospeševanja glasnejša, po drugi strani pa prinaša lagodje samodejnega menjalnika.

Pa še nekaj cen:

suzuki swift 1,2 dualjet hibrid comfort – 16.620 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium – 17.700 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium CVT – 19.070 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid premium allgrip – 19.500 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance CVT – 20.110 EUR
suzuki swift 1,2 dualjet hibrid elegance allgrip – 20.540 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zanimiv izgled in napredne tehnologije

Nedolgo tega smo v Franciji sedli za volan povsem novega swifta, zdaj pa je malček na voljo že slovenskim kupcem. 3,86 metra meri v dolžino in tehta manj kot tono, s seboj pa poleg zanimive oblike in atraktivnih barv prinaša še sodobne asistenčne sisteme in hibridno tehnologijo.

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš