Prvi električni suzuki se imenuje zelo znano, e vitara. Ime vitara so ohranili zato, ker so hoteli sporočiti, da še vedno mislijo na svoje stare kupce, obenem je pa to nekaj popolnoma novega za znamko, kar ponazarja dodatna črka e.
slika
Priznam, da si predstave umetnostnega drsanja sam ne bi ogledal, če pač ne bi bila del obsežnega programa, ampak moram priznati, da sem užival v pogledu na krasne elegantne drsalke, še posebej na Carolino Kostner, dobitnico bronaste olimpijske medalje pred 10. leti in svetovno prvakinjo, ki je glede na ovacije še vedno zelo priljubljena. 37 let je že stara, pa se vrti na ledu kot za šalo, malo sta se pa zavrteli tudi e vitari.
slika
Naslednje jutro sta nas dve čakali kar na ledu, kjer smo se ju izbrani novinarji z vsega sveta lahko prvič dotaknili, sedli vanju in vsaj na mestu preizkusili, iz kakšnega testa je najnovejši Suzukijev model.
slika
E vitara je še vedno kompaktni križanec, 4,27 metra je dolg, poganja ga izključno elektrika, pogon je pa lahko sprednji ali štirikolesni, kot se za suzukije tudi spodobi. Štirikolesni pogon bo možen, ker zadaj namestijo še en električni motor, v tem primeru z 49 kilovati moči, sistemska moč pa je 135 kilovatov, kar je po domače 184 ’konjev’. V tem primeru bo z mesta do 100 km/h skočil v 7,4 sekunde, s samo sprednjim motorjem pa v devetih.
slika
Dve bateriji bosta na voljo: 49 ali 61 kilovatnih ur za večji doseg, po napovedih 400 kilometrov, ko smo na novinarski konferenci vprašali, če je to bruto ali neto kapaciteta, pa so se inženirji samo spogledovali, verjetno nas niso razumeli, ker se pri Japoncih marsikaj izgubi v prevodu. Baterija bo imela 380-voltno omrežje in se bo na enosmernem toku polnila s 150 kilovati, na izmeničnem z 11, da se bo avto lepo peljal, pa skrbi večvodilna prema zadaj. Toplotna črpalka bo pri vseh različicah serijska. Seveda so pri razvoju nove platforme in komponent sodelovali z veliko Toyoto, torej bo ta tehnika uporabljena tudi za njihov bodoči mali električni križanec.
slika
Ampak Suzuki je želel svojo posebnost poudariti predvsem z obliko, glavni oblikovalec je povedal, da mora biti čimbolj enostavna in hkrati prepoznavna, tako da so določene elemente poudarili z grafiko in tridimenzionalnimi lučmi, vse ostalo pa naj bi bilo prepoznavno vitara.
slika
Razen notri, kjer pa je okolje čisto novo, moderno, sploh zaslon s skupnim ohišjem dobro izgleda; v resnici sta zaslona dva, 9- in 10,1-palčni, ampak so bili oblikovalci posebej zahtevni, da to pa mora biti narejeno na takšen način, ker izgleda res moderno.
slika
Kot je povedal šef znamke Toshihiro Suzuki, se še kako zavedajo kitajske konkurence, zato bodo  e vitaro proizvajali v Indiji, s čimer naj bi obvladali stroške, vseeno pa hočejo ostati prepoznavna znamka. In še vedno v svojem segmentu kompaktnih in cenovno sprejemljivih avtov. Mimogrede, v Indiji so prodali 220 tisoč avtov v samo enem mesecu, da boste vedeli, kako velik je ta trg, to je petkrat več v enem mesecu, kot pri nas prodamo vseh avtov v enem letu! Prodaja bo, vsaj na začetku, stekla v Evropi, Indiji ter na Japonskem. Koliko bo na koncu stala e vitara, bomo pa izvedeli septembra prihodnje leto, ko se prične prodajati tudi pri nas.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tako vroč suzuki, da so ga dali kar na led

Pri sosedih v Milanu so Japonci predstavili svoj prvi električni suzuki in za to priložnost veliko večnamensko dvorano preuredili v ledeno ter pripravili prav poseben spektakel za vročega novinca.

 

Beri dalje
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš