Brutalno hitri avtomobili so seveda precej dražji od vstopnih različic, dražje je vzdrževanje, marsikomu pa se ob slišani povprečni porabi goriva kar zvrti. Po drugi strani so takšni avtomobili vizualno zelo privlačni, izstopajo že z barvo, da o ostalih športnih dodatkih in večjih dovodih zraka na obrazu niti ne govorimo, zato so med avtomobilisti tudi tako zaželeni. Avtomobilski proizvajalci to dobro vedo, zato že dolgo časa ponujajo pakete vizualnih nadgradenj, da zadovoljijo še tiste, ki želijo opazen avtomobil z običajnim motorjem. Zato tudi tokratni clio ni R.S., čeprav je to mislil celo moj sosed.
slika
Poleg približno srednjega nivoja opreme intens ima testni clio še vizualni paket opreme, ki poimensko zamenjuje linijo GT, in sicer R.S. line. Zato ima krasne sedeže, 17-palčna platišča, športen spodnji del maske in malo večje dovode zraka, cel kup napisov, športen volan in kromirano izpušno cev. Na sprednjih blatnikih sta celo oznaki R.S. line, vsa ta šminka pa stane 700 evrov. Nam se ne zdi veliko. Avto ima pač nekaj več duše in je precej bolj opazen.
slika
Motorizacija seveda ni brutalna, saj za premikanje skrbi litrski trivaljnik s 74 kilovati oz. 100 'konji'. Športnosti ne pričakujte, saj ne slovi po eksplozivnosti, do 100 km/h se namreč požene v slabih 12 sekundah. Dobre 4 sekunde počasnejši je vstopni '72-konjski' motorček, kar pa verjetno malo starejših voznikov in vseh, ki jim pospeški niso pomembni, gotovo ne bo motilo. Do cilja bodo prišli. Med ležerno vožnjo in enakomernim pospeševanjem ne boste takoj zaznali trivaljne zasnove, postane pa očitna med bližanjem vrtljajev rdečemu polju. Poraba bo čisto odvisna od voznika, med stalnim priganjanjem je okoli 8 litrov, sicer pa z lahkoto zahteva tudi 6,5 litra na 100 kilometrov. Med ovinke se boste radi zapeljali, ker je podvozje dobro nastavljeno in krmilni mehanizem ponuja dovolj povratnih informacij, sam sem imel na primer ves čas testa kar v načinu sport za boljši občutek. Komforten način se mi namreč zdi preveč umeten, normalen pa še vedno preveč odtujen.
slika
Menjalnik je bil tokrat le 5-stopenjski ročni, 6-stopenjski je rezerviran za močnejše motorje in tisti je zelo soliden. Ta pa je zatikajoč in s predolgimi hodi ročice, testni je imel še to hibo, da je bil verjetno spodnji del ročice odvit, saj je v drobovju nekaj ropotalo, prav tako pa si lahko v prestavi ročico še vedno premikal za nekaj centimetrov v vse smeri. Prestavna razmerja so sprejemljiva, tako da šeste prestave ob vožnji po omejitvah na avtocesti ne boste pogrešali. Druga stvar je elektronska ročna zavora, ki se samodejno sprosti ob startu, kar je fino, ampak s kratkim zamikom, ki pa je ravno dovolj dolg, da avto vedno cukne, če je sami prej ne sprostite z gumbom. Vem, malenkosti, ampak vplivajo na celotno vozno doživetje. Podobna zgodba je s sicer zelo preglednim in velikim sredinskim zaslonom. Še vedno se zatika, ja. Dokler ne bodo menjali procesorja ali optimizirali vmesnika, bomo vedno tarnali, saj je sistem 'zaštekal' tudi med izvajanjem manevra samodejnega parkiranja in ga skoraj ni bilo mogoče izklopiti. Da o jutranjem prestavljanju glasbe in spreminjanju jakosti glasbe šele po 500 prevoženih metrih niti ne govorim, dopuščam pa možnost, da je za to kriv moj USB-ključ. Podrobno preverim pri naslednjem cliu.
slika
Takole opremljen renault clio izgleda zelo lepo in je opazen, za veliko večino voznikov pa bo tudi takšna motorizacija povsem dovolj; če bodo znali ekonomično voziti, bodo tudi s porabo zadovoljni. O voznih lastnostih smo dosti že povedali v ostalih dveh testih in tudi ta si na tem področju zasluži visoko oceno. Ne odlikuje ga pa cena, 18.310 evrov za točno takšnega ni malo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Tehnični podatki Renault clio TCe 100 intens R.S. line
Vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Prostornina v ccm 999
Moč v KW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 5.000
Največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2.750
Menjalnik ročni, petstopenjski
Pogon na sprednji kolesi
Mere (dolžina x širina x višina) v mm 4050 x 1798 x 1440
Medosna razdalja v mm 2583
Prtljažnik v litrih 391
Masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1178 (425)
Največja hitrost v km/h 187
Pospešek 0-100km/h v s 11,8
Poraba (po normah EU) v l/km 5,8
Poraba na testu v l/km 8,0
Cena osnovnega vozila v EUR 10.990 (*800 EUR popusta)
Cena testnega vozila v EUR 14.590 (*800 EUR popusta)
Cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.310 (*1.000 EUR popusta)
Posted on

Videz bolj pomemben od zmogljivosti

Včasih so bili aerodinamični dodatki in veliki dovodi zraka na dinamično oblikovanih odbijačih domena zelo zmogljivih različic, zdaj pa si lahko tudi pri cliu s šibkim motorjem omislite zelo športno podobo.

Beri dalje
Lepotica in zver
TESTI
Lepotica in zver
BMW i7 xDrive60 M sport
Iztok Krajnc
Novo ime, novo poglavje
TESTI
Novo ime, novo poglavje
Renault austral mild hybrid 160 auto techno
Iztok Krajnc
Ceneje na elektriko ne gre
TESTI
Ceneje na elektriko ne gre
Dacia spring R45 comfort plus
Iztok Krajnc
Center dobrega počutja
TESTI
Center dobrega počutja
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC long exclusive
Iztok Krajnc
Najboljši? Najboljši!
TESTI
Najboljši? Najboljši!
Toyota GR yaris 1.6 turbo race
Iztok Krajnc
Tretja revolucija
TESTI
Tretja revolucija
Volkswagen ID.3 1st max
Iztok Krajnc
Alpine A110 S aero
TESTI
Alpine A110 S aero
Kralj alpskih cest
Iztok Krajnc
Igranje na prave strune
TESTI
Igranje na prave strune
Toyota yaris 1.5 VVT-i e-CVT hybrid premiere
Iztok Krajnc
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
TESTI
Manj moči se bo poznalo le v denarnici
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
Iztok Krajnc
Lulanje proti vetru
TESTI
Lulanje proti vetru
Subaru impreza 2.0ie AWD lineartonic premium
Iztok Krajnc